Foto bij amelia.....(L)

mensen, reactie's motiveren me!(L)

justin komt naast me zitten. 'woow, mooi hier'zegt hij terwijl hij over de zee kijkt. 'ja, heel mooi'zeg ik, het voelt alsof ik in dromeland ben. met justin op een onbewoond eiland met een prachtig uitzicht over de zee. een prachtig eiland met mooie dieren helemaal voor je alleen, alleen dat justin gedeelte verpest het. justin pakt een sinaasappel en begint hem zorgvuldig op te eten. ik kijk hem verbaast aan. 'jij luste toch geen sinaasappels?'vraag ik. 'nee, maar ik heb honger'zegt hij, we schieten in de lach. ik kijk naar voren en zie iets dat ik daar niet hoor te zien. 'wat is dat?'vraag ik aan justin die lekker aan het eten is, justin kijkt nu ook. 'ik weet niet wat dat is. maar het lijkt erop dat ze deze kant opkomen'zegt justin zorgzaam. het lijkt op een schip. justin trekt me mee. 'volgens mij is het walvisvangst'zegt justin. 'walvisvangst? dat mag helemaal niet'zeg ik boos, 'nee weet ik'zegt justin terwijl hij me meetrekt. we gaan onder de rotsen zitten waar het vrijwel koud is. justin drukt me tegen zich aan. mijn topje stelt ookal niets meer voor met al die verbandjes. daar zitten we dan. ik zit tegen de gene aan die ik het meest haat. maar ik zou wel moeten anders ga ik dood ofzo. het schip komt steeds dichterbij dat me een bang gevoel geeft., wie zijn die mensen en wat willen ze van ons?

Reageer (1)

  • Yayo

    verdaaa <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen