MENSEN DIT IS GEWOON HET EENALAATSTE HOOFDSTUK :o
btw... voor de mensen die het niet begrijpen... Nana is dood ^^' En Mayu ook ^^' Kouta is bang weggerent [dejavu...] en de rest leeft ook nog :)
nu snel verder lezen :D
hmm... ik verander van tijdsdinges... :S dat komt omdat ik net een chapter van Kiseki no Sekai heb geschreven xD sorry...
http://www.quizlet.nl/stories/55233/kiseki-no-sekai---a-miracle-world/
ga ook lezen :D dat is mijn main story, dus hij is beter dan dan deze :)

'Don't you dare run away from me!'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • NarutoPerv

    Mag ik je een tip geven?^^ ( alweer iets wat ik zelf ook nooit deed hoor, dus het is niet erg xD)
    Maar ehm even een voorbeeldje pakken.

    Je schrijft:

    Je loopt naar Mayu toe. Halfverwegen geef je Nana nog even een trap om er zeker van te zijn dat ze dood is. Je gaat voor Mayu zitten en veegt een traan van haar gezicht.


    Daar zou ik van gemaakt hebben:

    Je loopt naar Mayu toe, terwijl je Nana halverwege nog een trap geeft om er zeker van te zijn dat ze dood is. Daarna ga je voor Mayu zitten en veegt een traan van haar gezicht.

    Dus wat meer met komma's werken. "Daarna", "Omdat", "Vanwege", "terwijl."

    Haha, ja, ik weet dat ik zelf juist iets teveel komma's heb in mijn verhaal. Dat pas ik nog wel aan ^^

    Awh, arme Lucy O_O
    Oké, dit is spannend xD Jammer dat het het laatste hoofdstuk is ö Snel verder ö

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen