Foto bij Stockholm Day 1: City trip part 1

Bij komend van het vliegen van gister zit ik op de stoel in de hotelkamer. Ik ben nogal moe maar dat kan komen door het tijdsverschil die er is tussen zweden en Amerika. Friemelend aan mijn haar kijk ik voor me uit en drink wat Red Bull in de hoop om een beetje wakker te worden. 'Gaat Mevrouw Black met ons mee of blijft ze op haar luie reet in die stoel zitten?' vraagt Dylan die net de kamer binnen loopt. Hij zet zijn rugtas op de grond neer en ploft op de bank neer. 'Ook niet reageren?' 'Huh?, wat?' kijk ik hem vragend aan. 'Waar zit je eigenlijk met je hoofd? Je bent er niet echt bij' 'Ik weet niet, er gaat van alles doorheen' zucht ik. 'Vergeet dat alles en maak plezier' knipoogt Dylan naar me. Dio komt de kamer binnen gelopen en gooit mijn rugtas naar me toe. 'Kom van die luie reet af jullie allebei, we gaan de stad in!' roept hij. 'Is het koud buiten?' vraag ik. 'Wat denk je zelf? Er ligt sneeuw!' roept Dio een beetje gestrest. 'Oké, oké. Rustig!' Ik loop naar mijn kamer en pak dan m'n koffer onder het bed vandaan. Waaruit ik een t-shirt met lange mouwen en een Trasher sweater pak. M'n blauwe skinny jeans zullen vast wel warm zitten. Ook pak ik er nog bruine uggs uit. Als ik het aangetrokken heb pak ik mijn zwarte winterjas met bond van de kapstok en een witte handtas. Oké een beetje meisjesachtig is niet erg als het maar niet te wordt. Ik loop terug naar de jongens die al staan te wachten op me. 'Klaar?' zeurt Dio. 'Ja!' roep ik vrolijk. Dylan schud lachend zijn hoofd en samen lopen we de hotelkamer uit.

Voor het hotel staat een bus waar een grote groep mensen wacht. Ik schat ze zo rond de 30, oudere mensen er bij maakt niks uit. Zolang ik maar gestoord en melig kan doen vind ik het best. We lopen naar de groep die blijkbaar op ons zaten te wachten. Iedereen gaat de bus in en we rijden naar de stad.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen