Foto bij My boring world

Er komen later foto's

Hoi, ik ben Kiki. Ik woon in vriendenburg... De saaiste stad ter wereld. Mooi gelegen aan een helder meertje en goed verstopt tussen de groene bergen. Vind je het een wonder dat hier geen touristen komen? Dan zal ik je nu bij lichten: de winter zijn hier aleen maar sneeuw buien die erger zijn dan op de Noordpool, in de herfst vreselijk stort buien en noodweer, in de zomer is er kontennu hittegolf met temperaturen hoger dan in de Sahara, en in de lente loopt alles door elkaar! En dat alemaal in het kleinste landje ter wereld dat zo klein is dat het maar op heeeeeeeel wweinig kaarten staat. En dan vraag jij waarom hier geen touristen zijn? We proberen wanhopig om die toch te lokken maar dat hebben we na een tijdje al opgegeven. Dus nu staat hier een verlaten camping met toi eten met kakkerlakken erin en een reseptie waar een man half tussen de ijsjes -gedoken die trouwens ouder zijn dan de man zelf- met een mini ventilator in zijn hand naar het weerbericht zit te luisteren. "ja mensen! Het is weer zweten geblazen... De tempraturen blijven hetzelfde!" hoort hij elke dag opnieuw... Dus iedereen probeert wanhopig via ons kleine vliegtuigje naar een koeler land te vertrekken... Behalve mijn ouders natuurlijk die zonodig willen Sparen om een weekje samen naar ebiza te gaan... Ik gun het ze wel maar ze weten niet wat ze mij aandoen... Dus hier zit ik dan in de gloeiende hitte na te denken wat er alemaal deze vakantie gebeurt is.... En ik zeg je... Als ik wist wat er te gebeuren stond was ik de hele vakantie naast de camping man in de vrieskast gezeten.... Hier komt het...

Reageer (2)

  • ClumsyPoet

    VERDERRRRRRRR

    1 decennium geleden
  • ClumsyPoet

    Wil wten hoe het verder gaat!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen