Dana P.O.V

'Onida' zei ik en draaide me om. 'Heey ik zei toch dat ik jullie zou krijgen' zei ze rustig en stond in een seconde naast ons. 'Welk spel wil je spelen' vroeg ik rustig en keek naar Agnes. 'Daar kom je wel achter' zei ze en liep om ons heen. 'Ik zal maar gaan rennen als ik jullie was' fluisterde ze in mijn oor. 'Waarom' vroeg Agnes. 'Je hebt ons in een halve seconde, maak je geen zorgen, jullie blijven lang genoeg leven zodat jullie dierbare Cullens jullie zien sterven', zei ze. De toon in haar stem was eng lief. Ik trok Agnes mee en rende zo snel als ik kon. 'Dana' zei Agnes maar ik gebaarde dat ze stil moest zijn. Ze trok haar pols los en bleef stil staan. 'We hebben geen schijn van kans' zei ze en ging zitten 'Go dankje voor de hoop' zei ik sarcasties. 'Ik ga je niet alleen laten dus dan blijven we hier' zei ik en ging naast haar zitten. 'Ahhh zijn de meisjes moe' klonk haar stem van achter ons. 'Nee, we geven het op veel plezier' zei ik en kruiste men arme. 'Maar dan is het niet leuk' zei ze zielig. Ik stond op en ging recht voor haar staan 'Lekker puh' zei ik en keek haar boos aan. 'Ow ga je het zo spelen. Misschien moeten jullie als je niet wil rennen maar gaan vliegen' zei ze en ik keek naar vreemd aan. Ze stond ineens naast Agens. 'Dana' piepte ze angstig en gooide haar ver weg. 'Hallo doe eens voorzichtig met haar, Pak mij dan maar laat haar met rust' zei ik en keek naar Agnes die tegen de boom aan hing. 'Wat jij wil' zei ze en gooide mij de andere kant op. Ik hoorde wat breken maar negeerde het. Ow please laat de Cullens of iemand komen. Ik stond op en probeerde naar Agnes toe te lopen. 'Gaat het' vroeg ik en ze knikte zwak. 'Ik zorg dat ze je niks meer doet' zei ik en wou weer op staan. 'Dana nee je gaat jezelf niet opoferen om mij te redden' zei ze boos. 'Daar zijn we zussen voor' zei ik maar ze stond ook op. 'Agnes alsjeblieft als ik haar aflijd kan jij vluchten en de Cullens halen' zei ik en liep weg. 'Doe voorzichtig' zei ze en knuffelde me. 'Jij ook' zei ik en liep weer naar Onida toe. 'Is dat alles' zei ik, slim Dana vampiertje uitdagen nieuwe hobby. 'Ow het popje heeft nog niet genoeg gehad waar is je zusje' vroeg ze lief terwijl ze me bij men arm greep en ik gilde toen ze hem breek. Ze sloeg me tegen een boom maar liet me niet los. Ik zag Agnes uit de bosjes spingen 'Pak dan' riep ze kei hard en begon zo hard als ze nog kon te rennen. Onida gooide me weg en greep Agnes. 'Okee genoeg gespeeld' zei ze en pakte onze polsen. 'Nog een voorkeur wie eerst' zei ze. 'Niemand' riep Alice die aan kwam rennen 'Ook goed' zei ze en knalde ons tegen een boom aan en alles werd weer zwart.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen