Pein als jou 'vader' (SA)
dit is een SA
en als jullie m echt goed vinden en jullie willen dat i kdeze uitbreiden dan kan ik miis kijken of ik dat doe;)
veel plezier met maken
info:
je bent een meisje dat is gevonden door Konan.
Je bent Pein en Konan als jou ouders gaan zien.
Je echte ouders ken je niet meer..
meer info in de uitkomst;)
bhtrnhr
You've been found
Naam: Yuso
Leeftijd: net 3maanden
ouders:niet bekend
village:niet bekend
btw als konan jou vindt is ze 22 (later is ze 38 ofzo) en pein is dan 24 (later 40 ofzo)
jou moeder's pov (niet konan!):
Het begon allemaal op die dag toen je geboren werd en 3 maanden erna kwamen er problemen op dagen.wij konden jou niet meer houden, problemen stapelden zich op, mensen kwamen langs en namen ons alles af. Een pijnlijk besluit stond voor papa en mij te wachten.We moest jou ten vondeling leggen, anders namen ze jou ook af en werd je gedood zoals is gebeurt bij andere mensen.Toen ik je te vondeling heb gelegt heb ik je toe gesproken dat als je ooit iemand zult vinden waar je van gaat houden, diegene sterft.Jij ook zult sterven,..van verdriet.Op de weg terug naar huis zag i kdat ons huisje in de brand stond en ben er naar toe gerent en heb naar papa gezocht, eenmaal hem gevonden nam hij mij in zijn armen en stierven we door de vlammenzee die ons omringde en door de verstikkende rook. Yuso, we houden voor altijd van je!
Yuso ligt nu dus op de plek waar haar moeder haar liet en voor t laatst zag.
Konan pov.:
Ik ben rond aan t lopen en hoor iemand huilen.
Maar niet als iemand die 10 is ofzo, maar een baby.
Ik volg t geluid en komt bij een riviertje uit met aan de oever een mandje met een grote roze strik.
Ik loop ernaar toe en in t mandje ligt een baby te huilen. Ze moet nog niet oud zijn, net een paar maandjes ofzo. 'Oke ik ben dan ben wel een S-rank crimineel en zoals ze zeggen emotieloos, maar dit vind ik dan echt niet kunnen.' Zeg ik tegen mezelf.
Ik hurk voor t madnje en streel t gezichtje van de baby. Meteen wordt t rustig en kijkt me aan met blauwe blingende oogjes. Zachtjes gilmlach ik voor t eerst en til t mandje op en loop terug naar Akatsuki.
Bij Akatsuki:
'Pein!Komen nu!' Schreeuw ik door de gangen.
Pein komt eraan gelopen en kijkt mij vragend aan als hij t mandje ziet.
"Wat is dat?"Vraagt Pein aan mij.
'Dit is een baby'tje ten vondeling gelegt, volgens mij net een paar maanden oud.En zelfs ik vind t niet kunnen.' Zegt ik dan weer.
Pein:"Maar we kunnen t niet hier houden."
ik:'Wrrm dat niet?Zonder hulp streft t, en dat verdient t nu nog niet vind ik.Toe Pein probeer je even te verplaatsen in dit kind!'.
Pein kijkt t kind aan en haalt t eruit.
Pein:"Goed, voor deze keer dan."
De baby begint weer te huilen. Ik zoek in t mandje en vindt een briefje.
"Dankje dat je voor onze Yuso wilt zorgen.
Helaas konden we dit niet meer door de problemen.
met dank en groet papa en mama van Yuso"
'Pein, t kindje heet Yuso.Ze is ten vondeling gelegt door problemen..' Zeg ik dan.
Pein:"Goed, t kan hier blijven.
3 jaar later, je bent nu 3.5 jr.:
Yuso pov.:
"Papa!!Papa!!" Roep ik renned op mijn kleine zwarte schoentjes door de gangen naar Papa's kantoor rennend.Mama had mijn haartjes in 2 flossige staartjes gedaan die nu mee springen door t rennen.
Ik spring om bij de klink te komen maar kom er niet aan. Papa opent de deur en tilt me op.
Papa/Pein:"Wat isser meisje?
'Kijke staartjes ' Zeg ik blij tegen hem en wijs naar mijn staartjes.
Papa:"^^ Mooi, lieverd.Heeft Mama dat gedaan?"
'Jah ' Zeg ik weer.
Papa zegt tegen mij dat ik maar moet gaan spelen ofzo.Ik ren naar de woonkamer waar ander mensen zitten, i kken ze wel maar de namen zijn moeilijk uit te spreken voor mij:P.
Ik ren naar de jongen toe met zwart haar en heet geloof ik Kakuzu, maar ik kan zijn naam niet uitspreken.
Ik:'Kuzu!!Kuzu!Jij spelen mij?*bling oogjes*'
Kakuzu kijkt mij even aan tilt mij dan op zijn schoot.
Kakuzu:We zijn een spel aant doen, jij mag mij helpen
Ik klap blij in mijn handjes en kijk mee.
13 jaar verder.
Vandaag is mijn 16e verjaardag en doe mijn kleren aan die ik zelf heb gemaakt.
Er is ee nieuwe jongen bij gekomen Deidara en is 18 jaar. Hij best knap^^.
Ik loop naar de woonkamer waar ik wordt gefeliciteert. Ik omarm pap en mam.
Ik krijg ee npaar vechtwapens en eet dan een stuk taart met veel chocolade^^.
"Mensen ik ben ff lopen;)" Zeg i ken loop naar buiten.
3 uur later.
Ik voel een steek in mijn hart en weet dat ik snel naar huis moet. Ik verdwijn in een poef en kom voor de ingang van de schuilplaats te staan.
T lijkt donkerder dan normaal. Langzaam en met een bang hart loop ik naar binnen.
Een donker aura hangt er nu.Ik pak een fakkel en steek me aan en kijk om me heen.
Mijn ogen worden groot bij zien van de bende die er is. En niet zomaar een bende van bijv. vazen kleden ofzo. Nee,..plassen bloed.
Ik draai de fakkel voor me langs en zie..
Hidan, Kakuzu..verder op de andere liggen.
Dan zie ik Deidara liggen. Ik ren erop af en laat me over hem heen vallen en huil. Ik richt mijn hoofd open kijk rond.
Ik geef Deidara een Zoen op zijn lippen en ren naar Papa en mama toe.
"Papa!Mama!"Ik laat me langs hen vallen en weet dat ze er neit meer zijn.
Ik laat me over hen heen vallen en huil.
Haperend naar lucht voel ik al mijn leven weg gaan.
Ik wordt zwak en alles wordt zwart voor mijn ogen
en ik besef: Ik Ben Dood..
above in the heaven I'm back to Dad and Mom, Deidara and the other.there we live together forever.
en?
pleas reactie^^
xxStar-chan(H)
Reageer (9)
Wow, snel verder?
1 decennium geledenMooi, je moet hier echt aan verder gaan hoor
1 decennium geledendit is heel goed geschreven ..
xx
super mooi!!^^
1 decennium geledenSuper moooi,er moeten meer van komen
1 decennium geleden××
AAAAAWWWWWWWWWWWW kei mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden