Vampire diaries | my world . #2
jup , de tweede alweer. ik wil dit keer wel 2 reacties. van verschillende mensen. want anders weet ik nooit of het goed is . misschien is het te veel gevraagt. maar ik hoop van niet.
xxx.
xxx.
Julie liep samen met Damon naar zijn huis. Damon vroeg veel over haar. Waarop zei eerlijk antwoorde. Het viel haar op , dat Damon niet veel over hem vertelde, dus vroeg ze; 'Ga jij ook nog iets over jezelf vertellen?' Damon keek haar geheimzinnig aan. 'Daar kom je snel genoeg achter' antwoorde hij. Julie trok een wenkbrauw op. Maar ze liet hem maar. Ze kwamen aan bij zijn huis. Damon hield de deur voor haar open. Julie glimlachte even naar hem, en stapte binnen. Ze keek rond. 'Wat is het hier groot !' riep ze. Damon glimlachte 'Ja, zeker'. Een blonde jongen stapte binnen, dat zou ze broertje zijn, hij was jonger dan Damon. Dat zag ze. Hij glimlachde en zei ; 'Ik ben Stefan, en jij?' 'Ik ben Julie' antwoordde ze.
Reageer (2)
Ik ben het eens met salvatorex maar nu maakt het hem geen moer meer uit denk ik ans je de laatste aflevering van seizoen 2 moet geloven haha verder en wel nu!
1 decennium geledenXx
Ik zal je wel even wat meldde. Stefan is er vaak niet zo dol op dat Damon meiden meeneemt naar het huis. Vaak omdat het altijd hetzelfde eindigt. Maat het is jou story
1 decennium geleden