Snel ren ik de trap op naar mijn kamer, schuif de gordijnen weg en kijk uit t raam..maar hij stond er al niet meer..

De volgende morgen sta ik gapend op, woel door mijn haren en loop naar de wc toe. Ik trek door als ik klaar ben, was mijn handen en loop in mijn pyjama en sloffen naar beneden toe. Een lekkere ontbijt geur dringt door en zweeft door het huis heen. Half kwijlend loop ik de keuken in en zie geroosterde boterhammen, ei, ontbijtspek, salade en jus d'orange. Ik wist al hoe laat het was.. Mijn ouders gingen weer weg, kwamen na 4 à 5 dagen weer terug van een of andere missie, en waren chagrijnig. 'Morgen lieverd.' Glimlacht mijn moeder vrolijk en neemt plaats aan tafel. Ik mompel morgen terug en schuif aan tafel. 'Waar moeten jullie dit keer heen?' Grom ik terwijl ik wat ontbijtspek en salade op mijn bord leg. Mijn ouders kijken allebei vragend naar mij en glimlachen dan opnieuw. 'Hou op met dat gelach..Jullie lachen nooit naar me, dus waarom nu wel? Nou, waar moeten jullie nu weer heen?' Zeg ik licht kwaad. 'Lieverd, we hoeven niet op een missie, maar we moeten dadelijk naar school om de formulieren in te vullen.' Glimlacht pap overdreven nep naar me. 'Je kan niet glimlachen. Mag ik mee? Nu ik binnenkort toch naar school ga, zal ik naar buiten moeten. En ik ben van de Gaioh clan, ik kan mezelf heus wel beschermen.' Mompel ik en begin te eten.

Reageer (1)

  • AC

    Oehoehoehoeh..
    mag ze naar buiten.. mag ze meen ?:O
    Verder plzz (A)

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen