Let The Story Begin^^

Ik sta weer eens tegen over mijn vader in onze grote trainingszaal, hijg zwaar en veeg wat bloed weg bij mijn mond. 'Kom op Junya! We hebben je meer geleerd dan alleen zwak ontwijken!' Roept mijn vader kwaad maar ook om me op te peppen.Ik grom, vorm snel wat hand jutsu's en roep de naam van de jutsu. 'Katon! Gokakyu no Jutsu!' Roep ik en bol mijn wangen waarna een grote vuurbal uit mijn mond komt. Mijn vader ontwijkt snel en gebruikt een van de bekende water jutsu's: Suiton, Ja no Kuchi. Ik ren weg naar de andere kant van de trainingszaal, spring omhoog tegen de plafond, duw me af en trek mijn katana's die ik naar Pap uitsteek en de water draak probeer te ontwijken.

Uiteindelijk zijn we klaar met de dagelijks lange training en lopen we naar boven. Snel spurt ik mijn kamer in, kleed me uit en stap de douche in waar ik me afspoel en mijn haren was. Niks was zo fijn als douchen nadat je zo ranzig had gezweet..Eenmaal klaar, droog ik me af, föhn mijn haren, trek een kort broekje aan en een naveltruitje.Mijn sloffen kon ik weer eens niet vinden en loop dus maar op blote voeten naar beneden. 'Mam!? Mag ik dit?' Roep ik met een fles Ice tea in mijn handen terwijl ik in de deur opening sta. 'Schat ik zit hier en, nou ja doe maar.' Zegt ze nog op normale toon. Ik kijk haar verbaasd aan, verbaasd dat ik nu wel Ice Tea mocht. Ik schud een glas in met drinken en doorzoek de lades waar ik mijn pakje sigaretten heb gelaten -die pa altijd voor me kocht. Ik mocht niet naar buiten, althans niet van ons erf. Eenmaal gevonden loop ik ons terras op, neem plaats op de diepe venster bank en pak een van mijn Black Devil Sigaretten en steek hem aan. Een hele tijd blijf ik buiten en rook nog twee sigaretten op en loop dan naar binnen toe naar mijn slaapkamer en val als snel genoeg in slaap.

Reageer (3)

  • Poochyena

    leuk verhaal

    1 decennium geleden
  • LifelessChou

    haha handig als je ninja bent om te roken =_=

    en dan komt madara haar verkrachten :O

    nee toch maa rneit :P

    das niet lief

    snel verder


    Xxxxxxx lieke

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    ONEE-CHAN!!!
    MAG NIET ROKEN!!!
    *mept*
    Jij: AUW~! *slaat terug*
    Ik; RAWR!! *valt aan*
    Jij: *moordt me uit*
    Ik: *zit voortaan als geest op je schouder* Hai
    Ik vind ut kewl =3 echt wel!
    en dan komt ze ItaIta tegen, en dan *smooch*
    *wbw* XD
    mwhahaah XD
    Startchu!!!!
    Nexties =D
    (K)xx Mel<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen