Foto bij ~OO6.

Als ik klaar ben met mijn tas en koffer uitpakken, loop ik naar beneden waar ik Caitlin op de bank druk bellend aantref. ''Ja mam, dat doe ik. Hmm-m, Ja. Ja-haa. Ik zeg toch ja?! Ja, ik ook van jou, bye.'' Met een zucht gooit ze haar BlackBerry naast zich neer. Als ze opmerkt dat ik in de deuropening sta, glimlacht ze en staat op. ''Jaa, dat was mam. Ze belde nog om te zeggen dat ik niet moest vergeten af en toe bij de buurvrouw te gaan kijken. Oud mensje weetjewel. Zegt ze lacherig en maakt een aanstellerig gebaar met haar hand. ''Maar kom je mee omkleden, ik heb afgesproken dat Justin hier om half 6 is, hij eet namelijk even mee. '' Een 'o' vormt mijn lippen en ik draai me om, om de trap weer op te lopen. ''Hmm, Cait, weet jij wat ik aan moet trekken?'' Ze steekt haar vinger in de lucht als gebaar dat ze zo terug is en loopt naar haar eigen kamer. Als ze terugkomt houd ze glunderend een zwart strapless jurkje omhoog. ''Deze had ik laatst via intenet besteld, maar hij staat me niet zo leuk. Ik weet zeker dat ie jou echt ge-wel-dig staat!'' Ik krijg een big smile op mijn gezicht en pak het jurkje aan. ''Aaah, i love it! Thanks sweety!'' Ik gebaar met mijn hand dat ze weg moet en doe de deur achter haar dicht. Ik trek het jurkje aan en bekijk mezelf van top tot teen in de spiegel. Hmm, wat voor schoenen zal ik hieronder doen? Ik loop naar 'mijn' kast en zwaai hem open. Onderin staan een aantal pumps en high heels, ik besluit voor de laatste te gaan. Ik pak de hakken eruit en doe ze aan mijn voeten. Nu mijn haar en make-up nog. Ik pak mijn make-uptasje van mijn nachtkastje af en loop naar de badkamer. Ik breng wat mascara, eyeliner, oogpotlood en rode lippenstift aan, en steek mijn haar op. Ik werp een laatste blik in de spiegel en werp een luchtkusje naar mijn spiegelbeeld, die precies hetzelfde doet.

Als ik beneden kom zie ik dat Caitlin zich ook al heeft omgekleed. Ze heeft een rood jurkje met ballerina's aan. ''Wauw, Cait, het staat je echt super! Je ziet er ge-wel-dig uit!'' Ik heb een big smile op mijn gezicht en geef haar een knuffel. ''Anders jij wel! Hij staat je prachtig! Ik denk dat jij wel gaat scoren vanavond meid.'' Ze knipoogt naar me en loopt de naar keuken waar ik vaag een kookwekker hoor gaan. Net als ik wil gaan vragen of ik kan helpen gaat de bel. Ik werp snel een blik op de klok en zie dat het nét iets over half 6 is. ''Hmm, netjes op tijd.'' Mompel ik tegen mezelf. Ik loop naar de voordeur en open hem met mijn blik op de deurmat gericht. ''Euhmm, hoi?!'' hoor ik Justin zeggen. ''Bonjour monsieur.'' Zeg ik en maak een knikje met mijn hoofd. Ik draai me op en geef de deur een tikje met mijn kont waardoor ie net niet dichtvalt. Justin zucht en komt binnenlopen. Hij doet zijn mond open om iets rottigs te zeggen, -ja, dat zie ik aan zijn hoofd- maar doet zijn mond weer dicht als hij me van top tot teen bekijkt. ''Hmmmm.'' Komt er alleen uit zijn mond. ''Oeh, Justin likes!'' Hoor ik Caitlin zeggen die achter me is komen staan. Ik grinnik en draai me om om de woonkamer in te lopen. ''Uhuum..'' Ik draai me weer om en zie Caitlin met haar handen in haar zij, wenkbrauw omhoog en haar voet op- en neer bewegend naar mij staat kijken. ''Vergeten wij niet iets?'' En ze wenkt naar Justin. ''Misschien is het wel netjes om de jas van onze gast aan te nemen?'' Ik zet nu ook mijn handen in mijn zij en kijk haar met één wenkbrauw omhoog aan. ''Mankeert 'onze gast' iets aan z'n handen? Hij weet waar de kapstok woont hoor.'' Ik blijf zo staan en kijk hoe Justin zijn jas aan de kapstok hangt. ''Hmm, zie je wel?'' Zeg ik tevreden en draai me om om naar de woonkamer te lopen. Dit gaat nog een lange avond worden..

Helaas kregen we 0 reacties, wat we erg jammer vinden.. We moesten heel hard huilen. :'( Maar eigenlijk moet Samantha schrijven, alleen is haar lieve collega plotseling overleden.. Dus daarom schrijf ik nog een keertje. (: ik vind dat heel sneu voor Sam, dus ik denk dat jullie toch wel een lieve reactie voor haar kunnen achterlaten? (flower)

Ojaa, vinden jullie die klik-dingetjes voor die kleding enzoo leuk of irritant? :D



Written by: xBiebertjee

Reageer (3)

  • Isle

    verder !!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • saarx

    Nee das juist leuk :) en gecondoleerd! Snel verder ;d

    1 decennium geleden
  • CRIZZY

    Die klikdingetjes zijn leeuk. Gecondoleerd Sammmm.
    EN JULLIE GAAN NU VERDER AMEN(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen