New School- 2
Rosemary McWhite
Toen ik thuis aankwam zag ik voor het eerst in lange tijd twee dure auto's op de oprit staan. Ik rende naar binnen en een heerlijke geur kwam me tegemoet en leidde me naare de keuken. Daar stond mijn moeder, ze was aan het koken terwijl Thomas de tafel dekte. Pap kwam ook net binnenlopen en omhelsde me. Mijn moeder deed hetzelfde en kondigde toen aan de we konden gaan eten. Iedereen ging op zijn vaste plaats aan tafel zitten en ik begon al te watertanden bij het zien van het eten dat werd opgediend door mijn moeder. Onder het eten werd er niet gepraat maar toen ik als laatste mijn bestek neerlegde begon mijn vader te spreken. 'Rose,' richtte hij zich op mij, 'je moeder en ik hebben besloten dat we je terug sturen naar Forks High School.' Een gespannen stilte betrad de kamer terwijl ik mijn ouders om en om verbijsterd aanstaarde. 'Waarom?' 'Nou, ehm, Thomas heeft van die knul van Uley gehoord dat je op deze school nou ja, ehm, gepest word.' Hij keek me even treurig aan. Mijn moeder legde haar hand op de mijne. 'Het spijt me heel erg dat we het nooit gemerkt hebben, liefje,' verontschuldigde ze zich. 'En daarom hebben we je weer ingeschreven op Forks High, je begint daar maandag,' vulde mijn vader aan. Ik staarde even voor me uit en toen verscheen er een brede glimlach op mijn gezicht. 'Dank je, dank je, dank je, dank je,' hyperde ik blij. Ik knuffelde pap en mam en zelfs Thomas even.
De hele avond bleef ik in een jubelstemming maar pas toen ik in bed lag realiseerde ik me dat, nu ik niet meer naar La Push High zou gaan, ik Seth ook niet meer zou zien. Dat gaf me een steek in mijn maag. Ik verbaasde mezelf. Ik had verwacht dat ik nooit meer in zijn buurt zou durven komen en hoewel ik vandaag zelf het tegendeel bewezen had, voelde het toch raar dat ik hem zo zou missen. Ik had gedacht dat ik hem nooit zou vergeven voor wat hij en de andere me hebben aangedaan, maar nu had ik pas door dat ik het hem diep in mijn hart al vergeven heb.
Reageer (1)
Snel Verder!!!
1 decennium geledenXxX