Terror Romantica ~ Chapter 1
Alex staart me aan alsof ik het onbeleefdste ding in de wereld gezegd heb.
"Ace, waar de fuck komt dit opeens vandaan?" vraagt hij nog op een kalme manier.
Ik staar naar de grond en en krijg een golf van schuldgevoel over me heen wanneer ik me realiseer wat ik eigenlijk zojuist gedaan heb.
"Nou ik val gewoon niet meer op jongens" antwoord ik zonder na te denken, "Sorry Alex."
Wanneer ik Alex weer durf aan te kijken zie ik dat hij me nog steeds zo aanstaart.
Nerveus, vol met spijt en schuldgevoel loop ik naar hem toe en geef ik hem een knuffel.
Daarna draai ik me snel om en loop ik weg.
Wacht Ace, zo kan je iemand niet achter laten.. Zeg iets!
"Als je maar weet dat ik echt van je hield.." zeg ik duidelijk zodat hij me verstaat.
Nadat ik een stevig stuk doorloop zie ik opeens iemand langs rennen met en knal gele broek die me zwaar geïrriteerd aankijkt.
"Ik ben thuis!" roep ik door de hal heen nadat ik de deur achter me sluit.
"Ah..." Ik hoor een zucht die me de rillingen geeft "Welkom... eh, Thuis."
Wanneer ik de huiskamer in loop tref ik Cerise, Mijn zusje van 16, die lang uit op de bank ligt aan.
"Je vind het toch niet erg als ik even een paar zombies neer knal?" vraagt ze met een onschuldig maar rilling gevend stemmetje.
"Welk spel speel je?" vraag ik terwijl ik haar vraag negeer.
Cerise zucht overdreven en gaat normaal zitten op de bank.
"The house of the dead overkill.." antwoord de vrolijk terwijl de de 2e Wii remote naar me toe gooit, "Wanna join?"
Ik vang de Wii remote en ga naast haar zitten, "Waarschijnlijk moet je eerst dit potje even afmaken?"
Ze knikt en gaat daarna doodleuk verder met zombies neerknallen.
Misschien kan ik met dit spel even mijn schuldgevoel vergeten.. al is het maar voor drie minuten.
Na ongeveer een uur of twee nadat ik met Cerise ben gaan Wii'en gaat de deurbel opeens.
Cerise staat geïrriteerd op en zucht weer, ze geeft me haar Wii remote en loopt dan naar de deur.
Ik weet niet waarom.. Cerise is maar een jaar jonger dan dat ik ben en toch.. geeft ze me de rillingen over m'n rug.
Soms is ze super lief.. hyper enzo.. maar de andere keer zucht ze en praat ze op een manier waardoor de rillingen over je hele lichaam gaan.
"Ace!" roept Cerise opeens super geïrriteerd, "Je pakketje is er."
Ik probeer het spel met veel moeite op pauze te zetten en sta dan met veel moeite op omdat m'n benen slapen.
"Ik kom eraan!" roep ik terug terwijl ik half mank naar de voordeur loop.
Wanneer ik eindelijk bij de deur aankom teken ik netjes voor het pakketje en sluit ik de deur.
"Wat heb je nou weer besteld?" vraagt Cerise op een hatelijke toon, "Weer één van je sucky jeans?"
Ik geef Cerise een geïrriteerde blik en ren dan de trap op, "Maak het level maar alleen af!"
Ik leg het pakketje op m'n bureau en zoek dan druk naar een schaar.
"GEVONDEN!" roep ik opeens kei hard door het huis terwijl ik super trots de schaar in de lucht hou.
Snel maak ik het pakketje open en vis ik m'n nieuwe shirts, m'n nieuwe beanie en een gratis zweetbandje uit de doos.
Geen idee wat ik met het zweetbandje moet.. maar het was gratis dus ja.
"Oh het zijn deze keer geen broeken." hoor ik Cerise zeggen die opeens naast me staat.
"Hol- Waar kom jij opeens vandaan?" roep ik half wanneer ik bijna omval van de schrik.
Cerise wijst naar de grond terwijl de een big smile op haar gezicht heeft, "Beneden."
"Ace, je kan echt nergens tegen hé~" zegt ze plagend terwijl ze op me afloopt.
Cerise hangt opeens aan me en begint me te kietelen.
"Je weet dat ik daar wel tegen kan." mompel ik geïrriteerd door haar actie.
Ze knikt en springt daarna op m'n bed.
"Ik weet wat je met dat zweetbandje kan doen~" zegt ze vrolijk terwijl ze blijft springen.
Ik staar Cerise geïrriteerd aan omdat ik al weet wat ze waarschijnlijk gaat zeggen.
Waarschijnlijk is haar idee om het aan haar te geven of het om m'n hoofd te binden.
"Doe hem gewoon om je rechter pols." zegt ze wanneer ze op m'n bed gaat zitten, "Dan ziet niemand die littekens en maken ze je niet meer belachelijk."
Ik kijkt Cerise vol ongeloof aan, zei ze nou is een keer wat aardigs tegen me..?
"Wat..?" mompelt ze wanneer ze m'n blik ziet, "Ik geef heus wel om m'n broer hoor!"
Ik blijf haar aanstaren en denk opeens weer aan Alex, en wat ik gedaan heb.
"A-Ace, gaat het wel?" vraagt ze opeens bezorgd.
Ik knik en merk zelf nog een eens dat ik op het punt sta om in tranen uit te barsten.
Cerise slaat haar armen om me heen en trilt helemaal, "Ik wil je niet meer zien huilen.."
"Cerise.." mompel ik half huilend wanneer ik hoor wat ze zegt.
"Ace, je mag niet huilen.." hoor ik haar zeggen met een trillende stem.
Twee maanden later (oh i feel so evil)
"Blijf van m'n vriendje af." zeg ik terwijl ik Josh een duw geef.
Ik heb eigenlijk niet echt goed door wat ik doe..
"Dude wat is jou probleem?" vraagt Josh geïrriteerd.
Josh en ik beginnen opeens te bekvechten, Ik heb nu al het gevoel dat dit niet goed af gaat lopen.
Steeds blijven woorden door mijn hoofd dwalen.. Roep ik dingen uit zonder dat ik het door heb.
Opeens voel ik een stevige pijn in m'n wang en heb ik opeens door dat Josh me sloeg.
Zonder dat ik het door heb sla ik terug en beginnen Josh en ik te vechten.
Opeens zie ik in een flits iemand in de menigte staan met Bruin Oranje haar, Leo?!
"Laat hem met rust!!" roept Alex wanneer hij begin te huilen, "Laat Josh met rust!"
Wat, Alex is hier?
Ik kijk om en staar Alex verbaasd aan, "Alex.."
"Josh heeft niks gedaan!" roept hij, "We zijn gewoon goede vrienden, dus laat hem met rust!"
Opeen pakt Alex Josh z'n hand en rent hij weg.
"Alex!" roep ik, "Wacht!"
CLIFFHANGER? Ja ik stop het hier >w> zit over de 1k heen en heb geen zin meer
Reageer (1)
Again; KANARIEPIET! 8D (It's-a me,Kanariepiet! 8D)
1 decennium geledenAlso,aan haar geven/om mijn hoofd binden,wat zegt ze? Doe hem om je rechterpols! 8D (Nee,om je neus,want daar zijn zweetbandjes voor =w=)