Foto bij `13

Jack Wo?
Jack Wilshere (:
vond het wel een grappig plaatje, met dat op de achtergrond
<3

Anne-Rose


Miss Walker kwam ons al tegemoet lopen. Ze gaf me een knuffel wat ik echt fijn vond. Wat een lief vrouwtje, het huis werd zeker te groot voor haar. Ze was al behoorlijk oud. ‘Hello, did you have a nice flight? I’m so happy I finally get to meet you. Come inside, it isn’t warm outside.’ Ik had Rex en Twister hun reismandjes in beide handen en liep achter Miss Walker aan. Ze liet me haar niet eens begroeten. Ik liep naar binnen en werd gelijk verliefd. Wat een geweldig huis. Op de keukentafel waren alle papieren allemaal netjes naast elkaar neergelegd met plakbriefjes in verschillende kleuren erop waar ik moest tekenen. ‘Do you want to see the house First or do you want to sign immediately?’ ‘I want to see the house first. I want to know what I’m buying, although I already gave you the money.’ Ze moest lachen maar gaf me toen een rondleiding. Alles zag er inderdaad moderner uit maar dat maakte me niks uit. Later kan ik het altijd nog veranderen. Het beviel me allemaal erg goed. Ik smste gelijk naar Kristel en Lisa dat het huisje er heel leuk uit zag, wel iets moderner maar dat, dat niet zo heel erg veel uitmaakte. Na de rondleiding was het nu toch echt tijd voor het serieuzere werk. Het tekenen. Miss Walker had alles al netjes ondertekent. Ik begon alle papieren rustig door te lezen dat er niet ergens een addertje onder het gras zat en ik in 1 keer op straat gezet word ofzo. Maar alles klopte precies en ik pakte de pen vast. ‘Here we go, to my new future.’ Ik zette mijn handtekeningen neer waar het moest en klikte de pen weer in. Miss Walker pakte me stevig vast en bewoog me heen en weer. ‘You have no idea how happy you’re making me right now. I can’t thank you enough. If there is anything wrong or you have problems with the house or the electricity you can always call me. Or my grandson he’s an electrician and my other grandson is a plumber.’ ‘Okay that’s good to know. Are there things I need to know about this house? Annoying neighbours? Anything?’ ‘No not really, the neighbours are nice but don’t throw big party’s or something because they are a bit old and they don’t like party’s or noise.’ ‘Okay, well that was it then.’ ‘Now it’s time for champagne.’ Ze liep naar de keuken en haalde een fles champagne uit de koelkast en 4 wijnglazen uit 1 van de kastjes. Ik was wel blij dat het huis gemeubileerd verkocht werd. Dat scheelt weer inkopen doen. Het word nou alleen nog een hele opgave te onthouden waar alles ligt. ‘Here you go,’ ze gaf een glas aan Claire en John en toen aan mij. ‘Lets toats on our new futures, may they be good and healthy. With luck and love.’ John was volgens mij goed in speeches want hij nam gelijk het woord. We proostte en namen toen een slokje. Nadat de glazen leeg waren gingen Claire, John en ik de laatste koffers pakken en Miss Walker ging naar haar nieuwe huis. Ik zei tegen haar dat ze altijd langst mag komen voor een kopje koffie. Ik begon alle spullen uit te pakken en legde Rex en Twister hun mand en kussen op een plekje in de woonkamer. Dat zou hun plaats worden. Ja natuurlijk zouden ze ’s nachts nog steeds bij mij op de kamer slapen want dat waren ze nu niet meer anders gewend. Nadat ik al mijn spullen beneden had neergelegd werd het tijd voor de bovenverdieping. Ik begon eerst maar met alle koffers naar boven te slepen. Waarom had ik ook alweer zoveel kleren? Nadat ik helemaal klaar was met uitpakken was het al weer half 5. Ik besloot maar om even te gaan kijken in de kastjes beneden. Ik trok allemaal kastjes open en er lag zo veel eten. Zo lief, ze had de hele voorraadkast vol gestopt met eten. De koelkast puilde nog net niet uit. Wel perfect, hoef ik nu tenminste nog geen boodschappen te doen. Nadat ik gekookt en gegeten had, besloot ik maar om Rex uit te laten. Deze keer deed ik Twister ook maar aan een riempje. De mensen zullen wel denken een kat uitlaten aan een riempje. Maar dat deed ik vroeger altijd dus Twister is dat wel gewend.

Reageer (3)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • Wiara

    leuuuk!
    snel verderrr! X

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    supeerrrrrr :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen