Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 27

reacties ?

Je schrok opeens van een licht vanop het nachtkastje. Je zag dat het je gsm was. Je pakte je gsm en schrok toen je zag wie je belde. Je liet je gsm vallen en Tom pakte de gsm weer op. Tom: Moet je niet opnemen? Je schudde heftig nee en Tom spreidde zijn armen. Je ging meteen in zijn armen liggen. Tom: Demi als ik vragen mag, waarom wil je niet opnemen? jij: omdat het mijn vader is. Tom keek je raar aan. Je gsm ging weer af maar jullie negeerden het. jij: mijn vader is chirurg, dus al van kleins af aan heb ik nooit een hechte band gehad met m’n vader. Tom: Demi je zal toch ooit eens moeten opnemen. Je zweeg opeens, je wou niet opnemen. Je vader was kwaad nee razend omdat je niks van je liet horen en wegbleef.


Tom pov:
Je zag dat Demi aan het denken was. Je streelde haar voorzichtig over haar rug. Je verschoot toen de deur opeens open ging. Je zag in de deuropening Bill staan. Bill: hier ik heb wat eten gebracht. Je keek Bill raar aan. Die was iets van plan dacht je. Je zag Bill naar jullie grijnzen. Jij: wat? Bill: niks. En Bill ging weer weg. Jij: ik ga even naar Bill toe, eet alvast iets. Je zag Demi knikken en ze liet je los. Je stond recht en ging de kamer uit en ging naar die van Bill toe. jij: Bill waarom doe je zo? Bill: hoe? jij: zo raar. Bill: de enige die hier raar doet ben jij. Je keek Bill raar aan. Bill: Tom ben je verliefd op haar?

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    OMG Je moet nu wel heeeel snel verdur gaan, want k wil Toms reactie wetenxD (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen