Foto bij I'm the cousin of Caspian 21

De reuzen zijn op oorlogspad en wees maar zeker dat het geen Grote Vriendelijke Reuze zijn maar Grote Vretende Reuzen XD

Enkele uren later kwam er een nors kijkende volwassen centaur het kasteel binnengegalopeerd.
"Koningen, koninginnen ik ben hier voor het bespreken van onze taktiek in de komende oorlog", zei hij met zijn diepe stem.
"Sterrenstem gegroet, u ben hier erg snel. Hebben de sterren u iets verteld?" antwoorddde de hoge koning.
"Niet veel, enkel dat er oorlog komt en dat mijn aanwezigheid hier noodzakelijk geacht wordt."
"En Aslan, weet u of hij komt?" vroeg Lucy.
"Net zo min als Aslan grootsheid volledig begrepen kan worden door gewone mensen, kunnen de sterren voorspellen wat de leeuw gaat doen."
"Weet je iets over de verloop van de strijd?" vroeg Suzan praktisch als altijd.
"Nee koningin, de uitkomst is zelfs voor de sterren in duister gehuld, maar twee sterren enkel zichtbaar op de volledig heldere nacht van nieuwe maan, zijn naar elkaar toe bewogen. Zij die verbonden zijn met deze sterretjes hebben de overwinning of nederlaag in hun handen."
"En wie zijn dat dan?" vroeg Edmund.
"Dat weet men pas als hun lot voltooid wordt."
"Daar zijn we vet mee", klaagde Edmund.
"Ik zal deze woorden toeschrijven aan uw onwetenheid, maar tart nooit de wil van de sterren. Zij zijn veel ouder dan ieder van ons, zelfs jullie kun niet aan hen tippen."

Lekker geheimzinnig ;)

Reageer (1)

  • katl1

    Snel verder!!!
    Aslan moet gewoon terugkomen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen