*1* Renesmee Cullen
Het was vandaag de eerste schooldag in een nieuwe stad. Ik had er niet zo veel zin in, maar dat had ik nooit. Ik wist altijd alles al. Dat krijg je ervan als je nooit iets vergeet. Waar ik ook tegen op zag was vrienden maken. Ik mocht vaan mam en pap wel vrienden maken, maar ik mocht nooit de waarheid over ons zeggen. Ik snapte wel dat we het niet mochten vertellen, maar toch was het irritant om een geheim te hebben. Ik besloot dat ik maar beter uit bed kon komen voordat Alice het zou doen. Ik zag dat ze al kleren voor mij had klaargelegd. Dat deed ze bijna elke ochtend. Ik liep naar de douche met mijn kleren in mijn handen. Nadat ik gedoucht had kleedde ik me snel aan en liep naar beneden. Iedereen was al wakker. Logisch, want bijna niemand sliep. Ik en Jake waren de enige die sliepen. Ik wist dat Jake een weerwolf was. Hij was mijn beste vriend. Dat kwam omdat hij de enige was waar ik alles aan kon vertellen. Hij wist namelijk dat vampiers bestaan. Hij ging ook mee naar school. Hij kwam alleen in een andere klas als ik. Dat komt omdat ik doe alsof ik 15 ben hij en doet alsof hij 18 is. Ik hoopte wel dat ik tegelijk met Jake pauze had. Ik was net klaar met mijn ontbijt. Dat was ook iets wat alleen ik en Jake deden. We liepen met allemaal naar de auto's. De enige die thuis bleef was Emsé. Ik, Jake, mam en pap zaten in een auto. Alice, Jasper, Rosalie en Emmet zaten in een andere auto.We waren binnen een kwartier bij de school. Ik liep meteen naar binnen. Ik zou Jake zo wel zien. Ik liep naar de administratie. "Hallo ik ben nieuw hier. Mijn naam is Renesmee Cullen" zei ik tegen de vrouw achter de balie. "Hallo en welkom op deze school. hier is je rooster en je kluis sleutel. Je nummer staat op de sleutel. Al je boeken liggen in je kluisje. Veel plezier en ik hoop dat je een leuke dag op school hebt". Ik knikte en liep naar Jake. Ik keek even snel op onze roosters. Ik en Jake hadden tegelijk pauze."Ik zie je in de pauze" zei Jake net voordat hij naar de les liep. Ik liep naar mijn eerste les. Toen ik binnen kwam zaten er al veel leerlingen. Ik liep naar de leraar toe. "Ehm hallo ik ben renesmee" stelde ik me voor. "O jij bent een van de nieuwe leerlingen hier. er is nog maar een lege plek over dus ga daar maar zitten". ik liep naar de lege plek toe. Het meisje keek heel even op maar keek toen weer in haar schrift. "Hoi ik ben renesmee" zei ik. "Ehm hoi ik heet Lisanne".
___________________________________________
Tips, Kudo's, Reacties?
Reageer (6)
mooi verhaal,snel verder!!
1 decennium geleden