Foto bij Vampire diaries | My world  #1

Deze storyline, gaat over een tweeling ; een jongen en een meisje. Ze spelen ook in de zelfde tijd af , als nu.. Dan komen ze Damon tegen.

Het was winter in Mystice Falls 2011, een blonde meisje , met donkerblauwe ogen keek de jongen genaamd Damon aan, 'Ik ben Julie' ze glimlachte zoetjes, terwijl haar steile blonde haar mooi over der schouders viel. Haar broer keek de jongen aan... 'Ik ben dus Aaron' antwoorde hij een beetje ongeïnteresseerd. Damon was geintereseerd in Julie, alleen Aaron vond dat hij haar aankeek, alsof hij haar wou opeten! Maar Julie keek hem domerig aan.. Damon glimlachde. Ze stonden in het park van Mystice Falls. Damon vroeg aan Julie; 'Zin om bij me te eten?' waar Julie op antwoorde, ; 'Gezzelig! Aaron, zeg maar tegen mam dat ik bij ehh.. Caroline slaap.' Aaron knikte. Hij had veel voor zijn zus over. Ookal hadden ze vaak ruzie. Julie glimlachde naar Damon, ze stak haar hand door de zijne. En samen verdwenen ze in de verte. Aaron keek ze nog na...


- ik ben beginner :$
- tips zijn welkom..
- asjeblieft reactie?

Reageer (2)

  • ilovevampire

    Dankje. maar ik laat het zo te lui om te veranderen :')

    1 decennium geleden
  • Salvatorex

    Leuk :')

    Het is Mystic Falls ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen