I pray to God everyday, that you keep that smile

Lauren

'Jongens hoelang moeten we nog?' Vraagt Sterre zuchtend. 'We zijn er bijna. Nog ongeveer tien minuutjes!' Zegt Chaz achter z'n stuur vandaan. 'Hee weet iemand eigenlijk hoeveel mensen er daar op die "camping" zijn?' Vraagt Ryan. 'Ik heb echt geen idee..' Antwoord Chaz. 'Ja hallo, had je daar niet even naar kunnen kijken dan?' 'Waarom? Dat zien we zo toch..' Terwijl de radio aan staat beweeg ik m'n hoofd mee op de beat, terwijl ik nog steeds naar buiten staar. Deze vakantie word echt zwaar voor me.. Ik heb namelijk hele erge heimwee. 'Lauren, waarom ben je zo stil?' Vraagt Emma aan me als ze naar me toe komt schuiven over Sterre der schoot heen. 'Ik zat te denken.' Zeg ik emotieloos. 'Oeh, waaraan?' 'Aan hoe ik het ga overleven deze twee weken met mijn heimwee.' Emma legt der arm om m'n schouder. 'Ach, het komt wel goed hoor! Je hebt toch je BlackBerry bij je? Dan kan je je ouders toch bellen?' Ik knik. 'We zijn er!' Roept Chaz als hij de auto stopt en uitstapt. We stappen allemaal uit en pakken onze tassen. 'Waar moeten we heen?' Vraag ik als ik om me heen kijk. 'Loop me maar achterna.' Zegt Chaz als hij al begint te lopen. Iedereen loopt hem achterna. Ik kijk nog steeds om me heen. Het enige wat ik zie is bos. 'Uh Chaz? Hebben we hier ook nog een stad om uit te gaan?' Vraagt Sterre. Ik kijk achterom en zie dat Emma en Ryan hand in hand lopen. Terwijl ik achterom kijk knal ik keihard tegen Chaz aan. Chaz was dus blijkbaar gestopt met lopen. Iedereen begint te lachen. 'Had je niet even kunnen zeggen dat het hier was.' Lachte ik. 'Sorry, maar hier is het.' Ik kijk wat rond en ik zie een aantal caravan's en wat tenten staan. 'Nou het lijkt hier nou niet echt druk of zo.' Zegt Sterre. Ze zet der tas neer op de grond en gaat erop zitten. 'Dit is toch trouwens ook een goede plek voor onze tenten om ze op te zetten?' Vraagt Chaz. Ik kijk rond en zie dat we super dicht bij de bossen zitten. Kan je even nagaan dat als ik 's nachts naar de wc moet, langs die bossen moet. 'Ja, vind ik ook.' Antwoord Justin. Ik kijk hem aan. Is hij wel goed in zijn hoofd? Niemand kan mij hier beschermen hoor.. 'Hoeveel tenten hebben we eigenlijk bij ons?' 'Drie!' Roept Ryan. 'Uh, hoe gaan we dat doen?' Vraag ik. 'Nou ik ga met Emma in een tent, en jullie kijken maar.' Grijnst hij. Ik kijk Justin, Chaz en Sterre aan. 'Ik ga wel met Justin in een tent, en dan jij en Sterre.' Ik knikte en zette m'n tassen op de grond en ging naast Sterre zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen