Foto bij Part 1. - OO2 ~ Aymée Glennis Williams

Waarom krijg ik altijd de hoofdrollen? Die Justin dinges zit mij de hele tijd aan te staren terwijl die gast naast hem met die zonnebril zachtjes nummers van zichzelf zit te zingen. Doordat ik zo diep in gedachten verzeild was vergeet ik bijna dat ik moet zingen. Door mijn zeventiende verjaardagsparty van afgelopen weekend klinkt mijn stem schor en niet helemaal zuiver. Daar zou Bill niet erg blij mee zijn denk ik. Nog steeds kijkt hij mij aan...


"Geweldig gespeeld!" Bill komt naast me staan waar ik zo van schrik dat ik bijna in mijn drankje verslik.
"Dankje," zeg ik al kuchend. Ik zet mijn drankje neer bij mijn voeten en draai me om naar Bill. Een aantal meter achter hem staat die Justin álweer naar mij te kijken. Oké, ik weet dat ik mooi ben, maar dan hoef je toch niet de hele tijd naar mij te kijken. Ik merk ondertussen dat Bill alweer naar de volgende is gelopen.
Twee armen omsluiten mij en ik draai me om. Gelijk kijk ik in de twee stralende ogen van Ty, mijn vriendje. Ik plant mijn lippen op de zijne. Even spelen onze tongen een prachtige liefdesstuk voordat ik de zoen verbreek. Ik kijk hem glimlachend aan. "Wat doe jij nou hier?"
"Jou redden natuurlijk," zegt hij knipoogend.
"Is niet nodig," zeg ik grinnikend. "Er zijn hier genoeg sterke jongens." Ik steek plagend mijn tong uit.
"Kom hier jij." Hij trekt mij naar zich toe. "Wat dacht je van een logeerpartij, bij mij, zonder ouders?"
Ik knik. "Lijkt me leuk."
"Ik ga even naar het toilet, ben zo terug." Zegt hij knipoogend.

Ik zucht en laat me op een stoel vallen. Ty blijft wel erg lang weg.
"Je was goed." Ik schrik op en kijk naar de kant waar het geluid van komt. Justin dinges laat zich in de stoel naast me vallen.
"Dankje, denk ik," mompel ik.
Gek genoeg weet hij mij aan het praten te krijgen door koeien. Tja, waar een mens allemaal niet over kan discuseren.
"Trouwens, ik ben Aymee," zeg ik.
"Spaans?" vraagt hij.
Ik lach. "Nee, Frans, mijn moeder is Frans, mijn vader half Italiaans, half Amerikaans."
"Da's veel."
Plagend steek ik mijn tong uit. "Lekker puh."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen