Foto bij Proloog

Zero was uit het kantoor gelopen. Kaien Cross pakte zijn bril en poetste die schoon. 'Wat is er van je geworden.' Zei hij zuchtend. Hij zette zijn bril weer op en rommelde weer in het laatje van zijn bureau. Hij haalde voor de zoveelste keer de foto van Yuuki eruit en een brief. Hij legde de foto op het bureau en las de brief opnieuw. 'Ik denk dat het tijd word om tot actie te komen.' Hij stond op en keek uit het raam met de brief in zijn hand.
Een paar minuten later zat hij op zijn bureau een brief te schrijven.

~Een week later~


Ze stapt uit de auto en loopt naar de achterbak waar ze een koffer uitpakte. Zodra ze de achterbak dicht deed reed de auto meteen weg. Ze keek naar de auto die wegreed, ze namen niet eens afscheid. Ze schudde haar hoofd en keek naar het gebouw, ze was er eindelijk! Ze tilde haar koffer op en liep de trap op. Halvewege stopt ze even om haar koffer neer te leggen, wat was dat ding zwaar! Ach, ze nam ook de dingen mee die ze nodig had. Ze tilde de koffer opnieuw op en liep weer verder de trap op. Toen ze bovenaan was liep ze naar het gebouw en tikte iemand aan. 'Ik ben opzoek naar Zero Kiryu.' Het meisje wees naar een jongen met wit/zilver-achtig haar. 'Dankje.' Ze liep naar hem toe en tikte hem aan. 'Wat moet je?' Mompelde hij. 'Zero Kiryu neem ik aan.' Hij keek haar wantrouwend aan. 'Ik moest met jou naar directeur Cross.' Hij zuchtte en kwam van de muur af. 'Volg mij maar.' Zuchtte hij. Ze liepen het gebouw in. 'Is er iets mis?' Vroeg ze aan hem. 'Nee.' Ze zuchtte en even later stonden ze voor een deur. Zero klopte aan de deur en liep daarna meteen naar binnen. Ze volgde hem en toen ze in het kantoor was legde ze haar koffer op de grond. 'Je ben hier!' Hij sprong van zijn stoel en stond opeens voor haar neus. 'Leuk om je te zien!' Hij pakte haar hand vast en schudde die overdreven hard. Zero kwam er tussenbeide. 'Zo is het wel genoeg directeur.' 'Noem me vader!' Ze kon het niet laten om te lachen. 'Waar lach jij nou om?!' Snauwde Zero waardoor ze meteen ophield. 'Sorry.' Toen Zero weg keek kon ze het niet laten om nog na te grinniken. 'Maar ik moest me melden volgens uw brief.' Ze pakte de brief en Zero pakte die uit haar hand. 'Juist...' Zei ze. Toen hij de brief uit had gelezen maakte hij een vuist. 'Hoezo moet zij een guardian worden? Ik red het prima in m'n eentje!' 'Je hebt altijd hulp nodig en omdat zij al weet over het bestaan van vampieren. Ze is geschikt voor dit werk. Ze heeft genoeg meegemaakt om een guardian te worden.' Ze zat er ongemakkelijk tussenin. 'Wat heeft ze dan wel meegemaakt?!' Directeur Cross keek haar vragend aan, maar ze schudde haar hoofd. 'Het punt is dat ze gewoon een guardian wordt.' Zero werd bozer. 'Heb je gevraagd of ze het wou?' Hij knikte. 'Ik zei ja.' Antwoordde ze. 'Ik ben weg hier!' Hij liep boos weg en sloeg de deur dicht. Het bleef even stil. 'Nou, Zero is dus een een guardian. Hij is een beetje boos, maar dat verdwijnt denk ik wel binnenkort.' Zei hij blij. Ze keek hem verbaasd aan. Hij pakte wat uit het laatje en gaf het aan haar. 'Je kleren en de spullen die je nodig hebt zitten in je kamer. Zero zou je daarheen moeten brengen, dus ik zou hem zo maar weer gaan zoeken. Dit is het bewijs dat je een guardian bent. Veel succes.' Ze knikte en verliet de kamer.

Reageer (2)

  • Crosszerya

    nog een abbo er bij:)

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Abo ^^
    Heel snel verder <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen