| 003 | En de knappe postbode [Chad Michael Murray]
En zondag na de koers waren we iets gaan eten dus vandaar zondag geen hoofdstukje.
De maandag was het liefje een hele dag bij mij dus had ik ook geen tijd want hij pikte mn laptop :p
Vandaag genoeg tijd <3
Misschien dat er nog eentje volgt straks.
Deze foto vind ik geweldig
Ik zou het ook geweldig vinden moesten jullie reacties plaatsen.
Ik zou namelijk willen weten wat er nog kan veranderen, wat jullie denken dat er zou gebeuren, misschien gebeurt het dan wel.
Kortom ik zou graag van jullie horen hoe jullie hem vinden.
Veel liefs Ilse <3
| Wat voraf ging | 'Dolfijn Milkaaa.'
Ze noemt me Milka omdat ik altijd milkachocolade eet en omdat het bijna mijn naam is :p ik vind hetzelf wel grappig.
'Kom Lau, we gaan naar mijn kamer, zoals ik al zei aan de telefoon heb ik veel te vertellen.'
'Wel wat heb je allemaal te vertellen?' vraagt ze.
'Wel he, ik heb gisteren een knappe jongen gezien bij het postkantoor..'
Ze onderbreekt me en vraagt 'Wat deed je dan wel bij het postkantoor?'
Ik ga verder met uitleggen 'Ik ging gaan kijken voor een baantje in het weekend of vakantie, ik heb de job maar ze moeten juist nog bellen wanneer ik kan beginnen.'
'Oohn super !' zei Anne-Laura tegen me.
'Ik weet het, en ik heb een knappe jongen gezien die bij de post werkt.'
'Die wil ik wel eens zien hoor!' riep ze voor bijna heel de straat, mijn raam stond natuurlijk open.
'Wel hé ik heb een idee.' zei ik.
'Ooh, welk dan?'
'Jij blijft vandaag bij me slapen aangezien je pas overmorgen vertrekt en ik laat hem je morgenvroeg zien, hij brengt de post :p'
'Ik bel even naar mn mams ens, oke?'
Na een tijdje komt ze terug bij me zitten.
'Liefje ik..'
'Het mag niet hé?' zei ik triest.
'Je laat me dan ook nooit uitpraten he ;p'
Ik hoopte meer en meer dat ze mocht blijven slapen maarja.
'Vertel dan verder hé ;p'
'Ik mag wel blijven slapen ^^ zelfs tot overmorgen, dan zouden mijn ouders mij komen halen hier bij jou. En dan kunnen we wat uitpraten ens ^^.'
Ik was super blij dat ik haar bijna plat knuffelde.
Ik ging het tegen mn mams zeggen dat ze blijft slapen.
Het is dik in orde en ze ging meteen wat popcorn maken voor onze film.
Anne-Laura is ook verzot op One Tree Hill, ik zou met haar eens naar daar reizen.
'Ik heb een jobje bij het postkantoor he, maar weet je voor wat ik dat doe?' vroeg ik haar.
'Neeeee vertel je maakt me nieuwsgierig.'
'Wel ik heb dat omdat we dan naar de bron van One Tree Hill zouden kunnen gaan ;p'
'Whaaaat meen je dat nou echt? '
Ze kon haar oren niet geloven.
Zij is vooral fan van Robert Buckley; die speelt de rol van Clay Evans.
We zetten de film 'A Cinderella Story'
Chad speelt er ook in mee
Veel drama in de film vind ik ;p
Na een tijdje popcorn te eten beginnen we er mee te gooien naar elkaar.
Onze haren zaten vol met de zoete popcorn.
We stellen voor dat we 1 voor 1 wel gingen douchen.
Daarna besloten wij om te slapen, want ja we moeten vroeg op voor de knappe postbode
Lief dagboekje, mijn beste vriendinne blijft slapen ^^ voor 2 nachten, dan komen haar ouders haar halen omdat ze naar Portugal vertrekt. We hadden een leuk dagje, paar dingen bijgepraat, film gekeken en nog veel meer. Morgen gaan we speciaal opstaan voor die knappe postbode dat ik heb gezien. Maar nu gaan we slapen. Morgen om 6.30 opstaan. Hij komt steeds op 7.00. Slaapzacht dagboekje.
Ik had de wekker niet gehoort maar Lau blijkbaar wel want ze srong op mn bed.
'Milkaaaa de koee, opstaan, vandaag is het zover ! ik wil hem zien!' en ze sloeg hyper met haar armen naast haar.
Ik vroeg me stilaan af wat er zo speciaal was aan een blonde jongen met grijze ogen.
'Douche je maar eerst hyperactief kind, ik kom straks wel. Mij nog even draaien.'
'Neeeee, nu opstaan!'
'Okee okee' mompelde ik chagrijnig.
Ze douchte haar en wals ze klaar was wachtte ze me op tegen ik uit de badkamer kwam zodat we samen naar beneden konden gaan op te eten.
Abo's | Kudo's | Reacties?
Zou ik fijn en terecht vinden voor het werk en de tijd.
Reageer (1)
Verder<3
1 decennium geleden