Foto bij Did you think this was bad? Whait to you see this! 7.3

hey

allemaal bedankt voor jullie reactie's
en nu even weer een deeltje omdat ik van de week waarschijnlijk geen tijd meer heb om een deel te plaatsen.

by the way ik zag door die crash van quizlet van een tijdje gelden
dat de link na de foto;'s van mijn hoofdrolspelers was verdwenen. dus jullie weten niet eens hoe ik de meesten voor me zie
dut hier zijn mijn hoofdrolspelers


mag ik alsjeblieft een kudo en een reactie? xx

Het was maar goed dat onze monitoren digitaal waren want. Thorsten hield het niet meer en gooide zo zijn servies dat hij gebruikt had voor zijn eten er dwars door heen. "Thorsten, blijf rustig alsjeblieft," zei Dueca en pakte hem bij zijn armen vast om hem te kalmeren. Iedereen keek naar hem omdat hij zo door het lint ging. Ik keek Lexus in zijn ogen aan. "Ik hoop dat dit maar geen voorteken is," zei ik tegen hem. Hij sloeg een arm om me heen en trok me tegen hem aan. "Dit is nog maar het begin er moeten er nog steeds elf dood." antwoorden hij zachtjes. Op dat moment hoorde we nog een kanon. Er was weer iemand gestorven. Op het scherm werd de naam Nina rood het meisje uit district twaalf. Ik had het niet zien gebeuren maar ze lag net als Jayden in een kloof alleen was ze op haar hoofd terecht gekomen wat er nog al onsmakelijk uit. Het natuurgeweld in de arena stopte, maar niet voor er een boom op Erzy uit district 6 viel. Op slag dood en weer luidde er een kanonschot. "Sorry, negen," verbeterde Lexus zich.

Nu het weer rustig was geworden in de arena, konden Demian en Sloan, Quirron omhoog trekken. De camera hing nu bij haar gezicht. Haar grote ogen en tranen zeiden meer dan genoeg. Het enige wat Quirron nog kon ding ze boven was was huilen en zakte op de grond. Demian schoot haar te hulp en sloeg zijn armen om haar heen en probeerde haar te kalmeren.
Sloan liep naar de rand en keek de kloof in. Ze balde haar vuisten en kneep haar ogen dicht. Dit beeld zo voor eeuwig op haar netvlies staan. Net zoals bij en al die andere. Het werd in eens muisstil in de arena en een hovercraft van het capitool zeefde boven de kloof. Het kwam Jayden zijn lichaam op halen. Quirron leek een beetje te kalmeren en stond samen met Demian op en kwamen naast Sloan staan. Een arm uit de hovercraft tilde het lichaam van Jayden uit de kloof. "Vaarwel, goeie vriend," zei Demian toen het lichaam de hovercraft in verdween. Nog steeds was het doodstil. Sloan greep in eens naar haar messen in haar riem en draaide zich vliegensvlug om. "Wat was dat?"vroeg ze aan de andere twee die nauwelijks iets in de gaten hadden. Omdat ze ze nog half in shock waren. "Wat?" vroeg Demian. "Hoorde jullie dat dan niet?"
"Ik hoorde niks,"zei Quirron. En de stilte werd weer verbroken door vogels die weer begonnen te fluiten omdat de hovercraft weg was.
"Kijk daar," en Sloan wees in de richting van de bosrand waar wat hoog gras stond en dat bewoog. Een camera vloog er na toe. Slaon maakte zich klaar om te gooien. Maar als ze daadwerkelijk zou gooien zou ze ook gelijk iemand doden. Ennia zat in die bosjes. Maar hoe was ze daar gekomen? Er was toch geen weg meer naar boven of toch wel? Want Lexus wees na het scherm en zoemde in. De aardbeving had een natuurlijke trap gevormd niet ver van waar zij zich bevonden. Ennia had deze dus gevonden. Even zocht ik contact met Linn een van de mentoren van district negen. Die haar tribuut natuurlijk ook in de gaten hield. Was dit het einde van haar? De camera nam Ennia in beeld maar het zag er niet goed uit. Ze bloede hevig uit haar arm en haar lippen waren helemaal uitgedroogd. Ze liep strompelend de bossen uit. Sloan gooide alleen haar mes niet. Waarschijnlijk ook gezien dat Ennia er niet goed uit zag. "Help," mompelde ze. Daarna zakte ze op de grond en was niet meer bij bewust zijn. Ze leefde nog wel want er ging geen kanon af. Sloan liet haar mes vallen en rende naar Ennia toe. Ze ging op haar knieën zitten en legde het hoofd van het meisje op haar schoot. "Demian, Quirron, water, ze heeft water nodig." riep ze. Ennia was volledig uitgedroogd.

groene knopje:P

Reageer (3)

  • Spotgaai

    De link klopt niet helemaal. Ik kom bij mijn eigen foto's uit

    Wow, heftig hoofdstuk! Wel echt heel mooi!
    SNelverder<3

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Super<3!

    1 decennium geleden
  • rexthehero

    erg leuk je krijgt een kudo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen