‘Waarom heb jij groene ogen?’ siste Caius en hij kwam dicht bij me staan. ‘Houd afstand.’ Siste ik en ik keek hem met een waarschuwende blik aan. Caius ging weer naast Aro staan en bekeek me van top tot teen, net zoals Aro en de rest van de vampiers deden. ‘Geef antwoord op mijn vraag, waarom heb je groene ogen.’ Zei Caius nu minder zelfverzekerd. ‘Gekleurde lenzen, anders zouden mensen doorhebben dat ik veranderd ben. Dat wil ik niet.’ Glimlachte ik. ‘Je probeert het geheim te verbergen, wat goed. Doe nu je lenzen uit.’ Zei Caius. ‘Nee, waarom zou ik?’ zuchtte ik en ik liep naar de wolven toe. Ik ging naast Jake staan en aaide hem over zijn hoofd heen. ‘Omdat ik het zeg. Je moet ons gehoorzamen, wij zijn de Volturi.’ Siste Caius en hij keek me woedend aan. ‘Je mag dan wel een lid van de Volturi zijn, ik ga je niet gehoorzamen.’siste ik. ‘Dan zullen we jullie uitdagen tot een gevecht.’ Zei Aro en hij keek ons een voor een aan. ‘Jammer dat er zulke mooie gaven verloren gaan, maar helaas. Het is niet anders. Ik keek van Aro naar Edward. Edward, zeg tegen hem dat het inderdaad zonde is dat er gaven verloren gaan, die van hun. Edward keek me even verbaasd aan maar glimlachte toen. ‘Aro, het is inderdaad jammer dat verscheidene gaven verloren zullen gaan, maar ja het is jullie keuze om te vechten dus ik kan er mee leven dat jullie krachten verloren gaan.’ Glimlachte Edward. ‘Zo zo, die is zelfverzekerd.’ Zei Jane minachtend. ‘Je begrijpt natuurlijk wel dat ik het over die van jullie had.’ glimlachte Aro. ‘Moet het per se een gevecht worden? Waarom kunnen jullie niet gewoon terug keren naar Italië?’ vroeg Carlisle met een glimlach. ‘Jullie hebben je niet aan de afspraak gehouden, Bella zou een vampier moeten zijn en dat is ze dus niet. Aangezien ze door jullie beschermd wordt moeten we jullie allemaal maar vernietigen. ‘ Zei Marcus. Wauw, dat hij ook nog eens wat kan zeggen. ’Wil je echt je familie opgeven om Bella te beschermen? Je houdt niet eens van haar.’ Ik bleef strak vooruit kijken zodat de Volturi niet doorhad dat i keen gesprek met Edward voerde. ’De rest houdt wel van haar, Jake houdt van haar. Wil jij Jake pijn doen dan?’ Daar had hij een punt. ’Nee dat wil ik niet, maar hoe wil je van ze winnen? Je weet dat dat niet kan.’ ’Klopt, ik weet alleen niet wat we anders kunnen doen. En trouwens, is het gedachten lezen het enige wat je kan of kan je ook zo’n beschermend schild doen? Want ik vraag me af waar dat vandaan komt.’ Ik blokkeerde mijn gedachten voor Edward en bedacht wat ik kon gaan doen. Ik kan het vertellen, maar is dat wel zo handig? ’Kijk zo meteen maar. Laat het gevecht beginnen!’ Edward keek me verbaasd aan en richtte zijn aandacht toen op Aro. ‘Wij gaan vechten. We strijden tot het einde en zien wel wat er gebeurd.’ Zei Edward zelfverzekerd. ‘Jacob, ga naar huis. Neem Bella mee en zorg dat ze veilig is.’ Zei ik. ‘Chris, ik wil vechten, ik laat de rest niet in de steek. ‘Ga Jake, ga nu het nog kan. Neem haar mee en ga!’ zei ik en Jake wist dat hij er niet onderuit kon komen. Bella ging op de rug van Jake zitten en Jake ging er vandoor. ‘Als we klaar met jullie zijn dan gaan we alsnog achter Bella aan, dus dit heeft echt geen nut.’zei Caius met een grijns. ‘Wacht maar af.’ Siste Edward en hij ging in een gevecht houding staan, net als de rest van de Cullens. ‘Eh mag ik nog even een ding zeggen?’ vroeg ik liefjes. ‘En dat is?’ zuchtte Marcus geïrriteerd. ‘Ik wil jullie graag iets laten zien, als jullie het niet erg vinden?’ glimlachte ik. ‘Nee, we gaan vechten. En wel nu!’ zei Caius. ‘Nee broer, ik wil weten wat ze wil laten zien. Ik ben nieuwsgierig. Dus kom maar op.’glimlachte Aro. Ik ging een paar meter voor de Cullens staan en sloot mijn ogen. ‘Chris wat ga je doen? Ze kunnen je zo ieder moment aanvallen. ’Edward relax en vertrouw me. Ik concentreerde me en zocht naar het geluid van stromend water. Er was een riviertje, niet ver hier vandaan. Ik spreidde mijn armen en opende mijn ogen. ‘Haar. Haar ogen. Ze worden zwart.’ Stamelde Jane. Ik liet het water in een grote golf op ons af komen. ‘Oh. Mijn. Hemel.’ Piepte Caius en hij wou weg rennen. Ik stuurde het water op de Volturi af en maakte een band van water om ze heen zodat ze nergens heen konden. ‘Blijf.’ Siste ik. Ik voelde mijn kracht naar een hoger level stijgen, ik voelde me met de seconde krachtiger worden. Ik vuurde een aantal energie ballen af en ze voegden zich in de kring van het water. Wanneer ze nu het water aanraken krijgen ze zo’n gigantische schok dat ze vrijwel direct zullen exploderen. ‘Maak kennis met de ware Christine. Mijn naam is Christine Lotus, je kent me waarschijnlijk wel van de Lotus Bloedlijn.’zei ik met een grijns. De angst was op de gezichten van de Volturi af te lezen. ‘Het is tijd om een einde aan jullie te maken, de Volturi is verleden tijd!’ siste ik en ik liet mijn energie ophopen. Ik vormde een enorme bal van energie en liet die in de lucht zweven. Het is dat vampiers niet kunnen huilen, anders hadden we allang huilende mensen hier gehad..

Reageer (3)

  • AloyAuditore

    kill theeeeeeeeemmm:Y)

    Snel verder:D

    Xx,

    1 decennium geleden
  • FireGirl

    maak ze maar af!!!!!!!!!

    snel verder!!!!!!!;)

    1 decennium geleden
  • patjebas

    SUPER, snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen