dit is het eerste hoofdstukje wat ik schrijf, dus ik weet niet hoe duidelijk ik schrijf.

Hotaru pov

"mama ik ben bang" zei ik terwijl ik mezelf achter mama's rug verstopte."Hotaru je hoeft nergens bang voor te zijn" ze duwde me het schoolplein op. Vlug liep ik naar een het lokaal wat mama had gezegd dat ik naar moest zijn. De leraar liep het lokaal in en begon allerlei dingen uit te leggen. na een uur was de leraar en we mochten naar buiten. ik zag dat er al een paar groepjes waren gevormd maar dat maakte me niet uit. het is tenslotte toch de eerste dag dat ik naar school ging. ik liep het klaslokaal uit en liep naar de schommels. ik ging zitten en pakte mijn knuffel beer uit mijn tas om niet meer eenzaam te zijn. ik knuffelde haar terwijl ik een beetje schommelde. ik was zo erg in mijn gedachte verdwaald dat ik opschrok van een stem. "omg die teddybeer is cute" zei een meisje dat voor me stond. "bedankt ze heet Kiki" zei ik verlegen terug. "Die naam is zo cute, ik heet Yaya en jij?" zei ze hyper. ik begon zelf ook hyper te worden. "ik heet Hotaru" zei ik nog hyperder dan Yaya. (ik denk dat hyperder niet bestaat) "JIJ BENT ZE TARU-SHII" schreeuwde Yaya terwijl ze me aantikte. Ik propte vlug Kiki in mijn tas en rende blij achter Yaya aan.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen