Dana P.O.V

"Zijn zij de meisjes van je visioen?", vroeg Emmett.

Nieuwschierig bleef ik kijken. Ik wist dat elke verkeerde beweging ze kon laten opkijken. 'Ja ik weet het zeker' zei Alice 'Zij zijn het' 'en wat doen we nu' vroeg Esmé 'Ze moeten vertellen wat ze weten' zegt Carlisle. 'Sttt' zegt Edward ineens. Geschrokken hou ik men adem in en kijk even naar Agnes die het zelfde doet. Dan spring ik in 1 beweging op het bed en pak twilight Agnes kijkt nog even en volgden toen men voorbeeld. 'Volgens mij hadden ze ons door' schreef ik op het kladblok. 'Inderdaad we moeten voorzichtig zijn zelfs met onze gedachten' schreef ze terug. Dan word er geklopt 'Kunnen jullie even beneden komen' vraagt Esmé. We volgen haar naar beneden en gaan zitten op de bank. Bella komt als laatste binnen lopen. 'Vertel wat weten jullie allemaal' zegt Carlisle. 'We wonen in nederland waar Twilight heel beroemd is, iedereen kent jullie' zei ik. 'Twilight' vraagt Emmett 'wat is dat' vraagt Alice. 'Nou dat zijn films over jullie en er zijn ook boeken over en fanfiction verhalen. Hebben jullie er serieus nog nooit van gehoord' vroeg ik verbaast. 'Anders laten we de boeken zien' steld Agnes voor en loopt al naar boven. 'We zijn zo terug' zeg ik en loop haar achter na. 'Weet je zeker dat je twilight in je tas hebt gestopt' vraagt ze als ik binnen kom lopen. 'Ja maar je moet niet in mijn tas zitten daar is het MIJN tas voor' zeg ik en duw haar weg. Ik weet heel zeker dat ik Twilight tussen Bio en Wiskunde had gedaan. 'Zoek Eclipse anders eens' zeg ik en kiep nu mijn tas om. 'Hij is weg' zegt ze 'Mijn ook' zeg ik geirriteerd en laat me op het bed vallen. 'Anders Google je even' zegt Agnes. 'Slimmmmmm' en ik pak men Blackberry en typ twilight in. Geen resultaat. Ik laat men mobiel zien aan Agnes. 'vreemd' zegt ze. 'Agnes hallo alles is weg, Site's, Foto's alles' roep ik. Twilight was nog net niet men leven. 'Dana sssssst' zegt ze. Shit het was Laurine geen Agnes. Ook zij leek het door te hebben. 'Slim' fluisterde we allebij. We liepen naar beneden hoe gingen we dit allemaal uit leggen.

Reageer (1)

  • DUNBAR9

    Snel verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen