Foto bij ~5~

Agnes P.O.V

Alice keek even verbaast om en stapte toen naar binnen.

Ik wist niet wat ik zag.Het was inderdaad nog mooier dan in de film. Of in mijn fantasie. In de woonkamer stond de vleugel en Dana en ik gingen op de bank zitten en wachtte af. Ik voelde Eclipse in mijn tas branden en ik zag dat bij Dana Twilight hetzelfde deed. Ik wilde op z'n minst weten wat er was, maar ook vond ik dit nog al eng. "Laurine.", zei Alice. Dana duwde me in mijn rug. "Wat is er?", zei ik. "De rest van mijn familie wil je graag ontmoeten.", zei ze vrolijk. Dana en ik wisselde een blik uit en ik deed mijn best om niet te lachen. "Nessie hebben jullie net ontmoet. Dit zijn mijn broers, Jasper, Emmet en Edward en dit zijn mijn zussen Rosalie en Bella. En dat zijn Carlisle en Esmé." Nog steeds deed ik mijn best om niet te lachen. "Wat is er Edward?", vroeg Alice en hij keek me doordringend aan, wat ik redelijk eng vond. "Laat maar.", zei hij. "Kom je Nessie? We gaan." Ik keek op. "Wat is er?", vroeg Rose scherp. "Niks.", zei ik glimlachend. Esmé veranderde vlug van onderwerp. "Alice, kun je schone kleren voor hun halen? En willen jullie wat eten?", vroeg ze. "Ik wil liever wat drinken.", zei ik. "Jij Cheyenne?" "Ik ook.", zei Dana. Esmé liep naar de keuken en wij volgde haar. "Pak maar wat. Daarna breng ik jullie naar de logeerkamer."
Oké, dit was toch wel een heel erg witte slaapkamer.

Ik kreeg ongeveer hoofdpijn van dat wit, maar het was prachtig. Ik gooide mijn tas, die ik nog altijd droeg, op de grond en ging op het bed zitten. "Bedankt Esmé.", zei Dana. "Roep maar als jullie iets nodig hebben. We zijn beneden." Ze liet ons alleen. Ik haalde mijn blok uit mijn tas en schreef op:'We moeten echt niet te veel praten, ze kunnen ons horen.' Dana knikte en pakte het blok. 'We moeten elkaar ook bij onze derde naam noemen, ook als we alleen zijn.' Ik knikte. 'Edward keek me zo eng aan.' 'Dana lachte. 'Arme jij. Moet je je gedachte maar onder controle houden.''Pfffffffffffft.' Ik gooide het blok in mijn tas en liet me op bed vallen. "Hey, hier zijn schone kleren.", zei Alice vrolijk. "Straks nog iets eten?" "Ja is goed.", zei Dana. "Oké, kom ik ook zo brengen." Ik pakte eclipse uit mijn tas en staarde er naar. Zou dat echt allemaal gebeurd zijn? "Hey kom eens.", zei Dana. "Kijk." Er zat een klein gaatje in de houten vloer en ik kon de woonkamer inkijken. "Zijn zij de meisjes van je visioen?", vroeg Emmett.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen