Lauren en Daniel zitten beide in het examenjaar. Lauren is een erg kwetsbaar meisje, ze komt uit een net gezin en haar ouders zijn erg gelovig. Ze is ook zeer eigenwijs want ze doet alles wat god verboden heeft. Ze is alleen maar gelovig omdat haar ouders er gelukkig van worden. Ze is niet populair op school, haalt hoge cijfers en heeft drie beste vriendinnen. Ricky, Alex en Stefanie, wat eigenlijk ook de enige vriendinnen zijn die ze heeft. Daar in tegen is Daniel de populairste jongen van de school. Hij doet aan rugby, waarbij hij aanvoerder is van het schoolteam. Heeft rijke ouders, veel vrienden en een aantal scharrels. Niemand had verwacht dat ze bij elkaar zouden komen. Maar wonder boven wonder, is het onverwachtse toch gebeurt.

Lauren vond Daniel al een hele lange tijd leuk, net zoals ieder ander meisje bij haar op school. Maar Daniel had Lauren de afgelopen vijf jaar niet zien staan, ze was onzichtbaar. Daniel wist niet eens dat Lauren bij hem op school zat. Daarom had ze de hoop al opgegeven, want hoe knap Daniel dan nog mag zijn. Ze wil niet één van zijn sletjes zijn. Ze vind vanzelf wel een jongen die haar neemt zoals ze is. Die lief is voor haar, waarbij het niet alleen maar om de seks draait. Een jongen die voor haar klaar staat, in voor en tegen spoed. Lauren vond Daniel eigenlijk wel een eikel toen al die roddels op school rond gingen over wat hij met tweede en derdejaars meisjes had gedaan.

Toevallig was Daniel overgeplaatst naar een andere klas, Lauren haar klas. Hij zag haar, en het was liefde op het eerste gezicht. Daniel maakte er gelijk werk van. Lauren weet het nog wel, Daniel vroeg of ze nieuw was. Gooide al z’n charmes in z’n strijd. Probeerde die stoere jongen uit te hangen. Even een chickie versieren. Maar dat werkte bij Lauren niet, ze wilde niet één van zijn vijf vriendinnetjes zijn. Het was alles of niets. Maar ze kon de verleiding niet weerstaan. Daniel was zo aantrekkelijk. Toen Lauren bijles ging geven aan Daniel. Toen sloeg de vonk écht over. Daniel hoefde zich niet groot te houden bij Lauren, kon gewoon zichzelf zijn en ook zichzelf van zijn gevoelige kant laten zien.

Lauren, niet een van z’n scharrels. Hij was écht verliefd op haar. Zoveel plannen die ze gemaakt hadden. Ze zouden nadat de examens voorbij waren samen naar Italië gaan op vakantie. En daarna studeren in Londen. Samen een appartementje huren en als ze afgestudeerd waren eerst veel reizen. En dan terug naar Washington gaan om daar een huisje te kopen, samen te wonen, te werken en een gezinnetje stichten. Ze hadden al namen verzonnen voor hun kinderen. Bedacht hoe hun huis er uit zou zien. Maarja, dat ging allemaal niet meer door. En dat allemaal omdat Daniel het had uitgemaakt, net voordat de examens begonnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen