Kudoo??? :)

De volgende dag werd ik wakker in een vreemd bed.Ik sprong op en keek even rond.De kamer was redelijk groot, met een groot hemelbed in het midden.Als ik het niet had geweten van wie deze kamer was had ik gezworen dat een meisje hier had geslapen.Maar toen bedacht ik waarom ik niet thuis was.Omdat ik geen thuis meer had....
Ik ging weer liggen.
Mijn gedachten gingen door in men hoofd.Ze zochten op elk mogelijke vraag een antwoord.Ik was moe, maar kon niet slapen."ZWIJG" riep ik.Maar ze luisterden niet."Alles goed?" Vroeg Blaine
"neen" zuchtte ik
Waarom zou het wel goed gaan?Omdat ik nóg niet dood was?
Ik had een uur mezelf gemept om er zeker van te zijn dat ik niet droomde.Helaas ik werd niet wakker.Hij trok me mee naar de ontbijttafel.
"Je moet iets eten!" dringde hij aan.Ik stopte een lepel cornflakes in men mond en slikte door.Ik ging naar de badkamer om me te wassen.Ik stapte uit bad en droogde me af.Ik hoorde Kurt in de gang praten met Blaine.Ik volgde hun gesprek tot ik iets hoorde ; "Will je op haar letten?"Vroeg Blaine.Ik had geen Babysit nodig!!Wat zou Kurt doen als ik aangevallen werd?Ze slaan met z'n handtas?zucht.Ik pakte men tas en sloop de deur uit.Ik had geen zin om gevolgd te worden door iemand zelf gepest werd.

Reageer (3)

  • HiIson

    @GleeFection Ik zie het ook helemaal voor me! xD
    Snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden
  • ConorMayniac

    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Fareon

    egt serieus


    Wat zou Kurt doen als ik aangevallen werd?Ze slaan met z'n handtas?

    xD die zin is gwn geniaal ik zie het al voor me kurt iemand slaan met een handtas

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen