Lieve Fred,

Raad eens? Het is 1 april! Gefeliciteerd met onze verjaardag! Het voelt echt verschrikkelijk raar en verkeerd om onze verjaardag zonder jou te vieren, maar op den duur zal het wel wennen. Ik maak er maar het beste van, dat is wat jij zou hebben gedaan.

Ik had mam gevraagd om dezelfde taart te maken als elk jaar. Chocolade met vanilleglazuur, jouw favoriet. Je naam stond ook op de taart, evenals jouw kaarsjes. Mam barstte in tranen uit toen ik haar laatst vroeg om dat te doen, maar ze begreep het wel.

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik jouw kaarsjes heb uitgeblazen. Ik weet nog dat je daar altijd heel boos om werd, terwijl jij het zelf ook bij mij deed. Ik moet lachen als ik daaraan terugdenk. Je bent nu niet hier, maar de herinneringen zijn er nog wel.

Het voelt niet echt als een feestdag vandaag. Ik denk ook niet dat iemand zin heeft om te feesten, ik zit nu zelf ook liever op mijn kamer tegen jou te praten, in de hoop dat jij me kunt horen en met me meelacht om de dingen die ik vertel. Het is een sombere dag vandaag, was je maar hier.

Liefs, George.

Reageer (11)

  • Mafia

    Ooh echt zo mooi.
    Maar ik moest wel een traantje laten. (no_chears)
    Snel verder.<3

    1 decennium geleden
  • anoukuona

    Snel verder (:

    1 decennium geleden
  • TDK

    ik sta hier echt half te janken !
    dit is zo zielig,
    mooii geschreven...

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Ik vind het zo zielig!(huil)

    1 decennium geleden
  • Asgarnia

    ik moet egt bna huilen, zo mooi!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen