Whiiie weer een nieuwe quiz XD^^"..




Een meisje wordt door haar ouders opgeleid tot ninja.Alles is perfect.Maar toch wilt t meisje naar een school zodat ze meer mensen leert kennen en ook sociale contacten krijgt.Echt gaat alles mis.Ze is de nieuweling die door niemand geaccepteerd wordt en ziet binnen de kortste keren iets ergs gebeuren.
Ze is het zat en ziet het niet meer zitten..tot ze iemand ontmoet..

'Hai! I am Junya Gaioh! Leuk dat je mijn mislukte leven wilt lezen...Nou dan begin ik maar eerst met een kleine inleiding.'

'Mijn naam is dus Junya Gaioh. Heb hele lichte blonde haren, bijna wit. Soms komen er uit het niets zwarte strepen tussen. Ben erg lang en heb perfecte rondingen. En ik heb een mis puntje, ik rook..Ben 15 jaar en het enige wat ik van de buiten wereld heb gezien is door mijn raam of mijn achtertuin..Ik ben een hoog opgeleide ninja, door mijn ouders, heb geen vrienden waar ik enorm van baal. Ik ben de hele dag door bezig met trainen, en als ik tijd over heb moet ik mijn moeder helpen met het huis schoon te houden, dus doe nooit iets voor me zelf. Al geven mijn ouders me heel veel om te laten zien "dat-ze-om-me-geven". Maar nu ben ik het zat..Ik wil sociale contacten hebben, vrienden, van de buiten wereld genieten, dingen voor mezelf doen, en net zoals ik hoorde shoppen en plezier maken.'

'Zo begint dus mijn avontuur dat uitloopt op een totale nachtmerrie.Oké..Ik weet niet waar om ik dit in de tegenwoordige tijd vertel, nu denk je vast "maar dat hoort toch ook?". Ja nou normaal wel ja, maar mijn leven is al een tijdje ten einde snap je? Nou ja, zal dan maar voor het gemak in de tegenwoordige tijd blijven praten of zal ik jullie het ook moeilijk gaan maken?! Nee ik moet het niet op jullie af reageren. Nou hopelijk vind ik betere rust nadat ik jullie mijn verhaal heb vertelt.'

Reageer (1)

  • NarutoPerv

    hmm that means that she'll die in the story right...T_T

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen