1#
13.45, Ik keek nog is op de klok.Huu, waarom ging die wijzer toch zo traag?Ik wachtte nog steeds op me'n toets.Waarom kon Britney niet wat sneller overschrijven?Spaans was toch niet zó moeilijk?Zucht.Ik keek weer op de klok13.46.Ik luisterde naar de geluiden in de klas.''Potloden die antwoorden schreven,handen die door het haar gingen,hersenen die kraken,.. .Opeens hoorde ik een geluid, luider dan de andere;schoenen die door gang liepen.Aan de snelheid te horen had deze persoon haast.Hij/Zij liep onze gang in.Geklop.''Binnen!''Riep de meester.Mevrouw Pilsburey kwam binnen ze hijgde met tranen in haar ogen.''Hally...'' ze stotterde mijn naam en begon vervolgens te huilen.Iedereen keek haar aan en draaide hun hoofd naar mijn kant op.Wat was er met me?Wat was er zo erg dat ze moest huilen?Ze veegde haar tranen weg en keek een seconde naar mijn gezicht.Ik pakt mijn spiegel uit me'n boekentas.Nee, er was niets mis met mijn gezicht.Ze fluisterde wat woorden.Ik verstond er 2; ''Ouders en Dood''meer hoefde ik niet te weten.Opeens stopte alles.En niet in mijn hoofd, iedereen stopte letterlijk met wat hij of zij aan het doen was.Iedereen staarde me aan.Hoe kon zoiets?Mijn hoofd onderging een paniekaanval.Wat nu?Waar moest ik heen?Dit was een grap!
Er zijn nog geen reacties.