De stomste dingen waar draco ooit tegen zijn vader over heeft geklaagd in een lijst!

'My dad will hear about this' hebben we al zovaak gehoort van ons favorite blondje ! Lucius zal wel heel wat rimpels hebben gekregen van zijn klagende zoon ! Hier zijn een aantal dingen waar draco over heeft geklaagd !


1. Snape has sand in his vagina!
2.Hippies ! Ze zijn overal , ze proberen de aarde te redden! Maar het enige wat ze doen is wiet roken en slecht ruiken !
3. Sneep wast zijn haar nooit !
4. Kwast heeft cupmaat dubbel D gekregen !
5. Kwast is ontsnapt uit afvalkamp !
6.Harry verspreidt roddels dat ik mijn haar blondeer bij een goedkope kapper naast de kledingwinkel waar de wemels hun 5e hands kleding kopen!
7.Cederic noemde mama een bitch !
8. Hagrid noemde me een jood en wilde me op concentratie kamp sturen !
9.Vilders zei dat mam op de cover van Crack-whore magazine stond !
10. Voldemort liet een scheet bij een Death-eaters meeting , waar jij niet voor uitgenodigd was en gaf mij de schuld !
11. Ik mag van Voldemort geen Slange leren laarzen meer kopen , en moet mijn D&G's verbranden !
12. Ik mag ook niet meer zingen , 'These boots are made for walking!' terwijl ik mijn slange leren laarzen aanheb.
13. Ik mag van mam niet meer met haar make up spelen !
14. CEDRIC HEEFT GLITTERS OP ZIJN HUID ! En zuigt in het openbaar aan een vieze tampon !
15. Van anderling moet ik mijn huiswerk maken !
16.Bij geschiedenis van Toverkunst leren we over een paar dikke sletten in hun periode !
17. Ik heb huisarrest omdat ik alle wemels probeerde uit te roeien vorige week !
18. Dumbledore told me to eat his shorts !
19. Umbridge vertelde me over de vieze dinge die jij en mama deden waardoor ik ontstond !
20. Umbridge wilde hetzelfde met mij doen !
21. Harry denkt dat hij cool is !
22. Luna lijkt op een VIS !
23. WAAROM? zijn de dementors dunner dan mij??
24. Als pansy haar benen spreidt dan stinkt het naar vis !
25. Anderling noemde me Legally blonde , waarom legally ? Kun je illegally blonde zijn dan ?
26.Waarom was de tandenfee gister niet gekomen ? Mijn tand ligt er nogsteeds !!
27. Hermelien sloeg me !
28. Korzel kan lezen !!!!
29. Ik mag niemand vertellen dat sneep nooit een vriendin heeft gehad omdat hij gay is !
30.Ik mag niet in harry's kamer komen als hij 'Private time' heeft met ginny en dan zeggen 'OEPS'verkeerde kamer !
31.Waarom ziet harry's stomme litteken eruit als een bliksemflits ?
32. Ik mag van Pansy tegen niemand vertellen dan ze van eenhoorns houdt en dat ze een hele collectie my little pony's op haar kamer heeft staan!
33. Waneer was de laatste keer dat sneep een douche heeft genomen ? zijn vette haar krijgt een eigen leven !
34. Kwast kauwt arrogant op zijn kauwgom en denkt dat hij een of ander lekkere chick is !
35. Tante Bellatrix vervloekte me toen ik haar The - girl- who-looks-like-she-has-a-dead-animal-on-her-head!
36. Waarom zet je me altijd voor schut door te zeggen ' Aaaaaaaaw , kijk draco probeeert evil te zijn' in een Evil plan of DOOM meeting !
37. Waarom speel je in die reclame van herbal essence ?
38. Voldemort werd kwaad toen ik hem een gouden ster gaf voor zijn goede gedrag !
39. Voldemort sprak de cruciatus vloek uit toen ik probeerde hem Blije Gedachtes te laten hebben !
40. Sneep sloeg me toen ik hem een stress bal had gekocht !
41. Ik moest een jaar lang nablijven omdat ik Sneeps Staf had vervangen met een dildo en hem vroeg om een spreuk voor te doen !
42. Waarom snapt niemand mijn humor !
43. IK WORD VERGELEKEN MET FAMILY GUY ! 'Oh draco jij zult vast wel van family guy houden jullie hebben dezelfde humor !'. NEE HEBBEN WE NIET !
44. Voldemort werd kwaad toen ik hem vroeg of hij het nummer van jou psychiator wilde hebben !

Reageer (5)

  • WeasleyPower

    Hahahaha, geweldig! Buikpijn van het lachen :')

    9 jaar geleden
  • whitepetals

    OMG! Zo geniaal dit! Ik lig echt helemaal dubbel van het lachen! xD

    1 decennium geleden
  • Depts

    Omg ik lag echt dubbel bij 14!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • TDK

    whahahaha, geniale verhaaltjes xd
    verderrr !!!

    1 decennium geleden
  • TonyStar

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen