All the death eaters
- At ron's house !
Ron en Harry zaten op de bank TV te kijken , ze verveelde zich beide stierlijk !
'Waarom is er tegenwoordig zoveel shit op tv ! Like I give a damn about that slut Paris ! Of wanneer Linsey Lohan in Rehab was ! 'mompelde harry geirriteerd. Ron zuchtte en keek harry aan , ginny had beide gedwongen om 3 afleveringen van gossip girl te kijken en ook nog the hills ! Harry was meer een Big boobs - porno type.
'Vertel mij wat' antwoordde ron afwezig. ' I like big butts and I can not lie.You other brothers can't deny.That when a girl walks in with an itty bitty waist' kwam er uit ron's broekzak , hij pakte zijn mobiel zo snel mogelijk uit zijn zak en kreeg een rode kleur. Harry keek hem fronsend aan.
'Hee hermelien'mompelde ron zo zacht mogelijk. Harry proestte het uit en lachte zich dood. 'Dat is je ringtone voor hermelien'gilde hij spottend. Ron hing de telefoon op en zette snel een ander kanaal erop.
'HEE ! waarom zet je het eraf , die Plastishe chirugie kut met nep tieten kwam er net - ' harry stopte zijn zin om geschokt naar de TV te kijken ! Het was voldemort ! Dansend ! Met narcissa en bellatrix op de achtergrond !
'Join the dark side ! Het is meer dan alleen moorden ! Het is - 'hoorde je voldemorts stem zeggen. Hij probeerde het zwoel te laten klinken maar het lukte voor geen meter ! Hij leek op een Hitsige Kameel !
'All the death eaters
All the death eaters
All the death eaters , now put your wands up !
Cuz if you liked it
Then you should have put a Mark on it
If you liked it then you should have put a Mark on it
Don’t be mad once you see that he wants it !
If you liked it then you should have put a Mark on it
Ooooh ooooh oooh ,
Don’t treat me to these things of this world
I’m not that kind of Master
Your obedience is what I prefer, what I deserve
It's a mark that makes you then takes you
And delivers you to a destiny, to infinity and beyond
Put it into your arms
Say to me 'I’m the one you own'
If you don’t, you’ll be alone
And like a ghost I’ll be gone(dead)
oooh,oooh, ooooh oh oh oh oooh !
Harry pakte zijn toverstok en blies de TV op ! Beiden keken nog steeds geschokt voor zich uit ! 'OH MY F-ING GOD 'gilde ze in koor.
'Voldemort's Come to the dark side ,we have cookies campange liep niet goed uit. En de enige die aan zijn kant erbij kwamen waren dikkerds die uit afvalkamp waren ontsnapt ! En nu probeert hij mensen te krijgen met dit ? Wat komt erop af ... Faggots , kakkers, meiden ? 'Lachte ron. Harry keek bedenkelijk voor zich uit.
'Laat het alstjeblief meiden met grote tieten zijn , please ! Ik wil meiden met dubbel D's die achter me aan komen om me te vermoorden ! ' Bidde harry in zijn hoofd.
Reageer (1)
briljant gewoon
1 decennium geleden