' Saai , lelijk ... Goedkoop ! ' mompelde Draco in zichzelf terwijl hij in Guichel & Slemp's magische fopshop winkel stond.

' LUL ' riep een of ander kind . Draco fronste en keek verder.
'LUL, asshole ! asshole , shit! shit , PIK ! ' Het gezicht van het kind staat gespannen terwijl hij het eruit flapt ! Het kind en zijn moeder liepen rond en kwamen dichter bij Draco in de buurt.

'Hier , laten we dit kopen voor op zweinstein ' mompelt de moeder glimlachend terwijl ze weglopen en gaan betalen.

'Dude , die moeder is ... kewl ' mompelde Draco in zichzelf terwijl hij naar buiten liep.

'Lijpo , lulhoofd, vaginale infectie ! ' flapte het kind er weer uit. Draco draait zich om en staart naar het kind. 'Heb je het tegen mij ? 'vraagt hij dreigend.

'NEE , rubbernicht !' mompelde het kind , enigszins bang.
'Wat is jou probleem dude ?'vraagt draco geïrriteerd. De moeder van het kind kwam aangerend . 'Oh het spijt me maar simon heeft het syndroom van tourette ' verontschuldigt simon's moeder zich . Langzaam beginnen er wat mensen om hun heen te verzamelen.

'Mam 'ssshht laten we gaan ! ' mompelde simon.
'Mensen met tourette kunnen bepaalde tik's niet in controle houden. Het is net zoals een nies !'ging zijn moeder verder.

'Pijpslet met hazenlip' flapte simon er weer uit , terwijl hij ongemakkelijk om zich heen keek.

'Woa woa woa , wait wait wait ! Dus je vertelt me date r een ziekte is die ervoor zorgt dat je vieze woorden zeg ? ‘gilde draco , terwijl hij langzaam een idee kreeg.

‘’ Mam , kunnen we naar huis gaan , alsjeblieft? ‘mompelde Simon.
‘Het is oke hij begrijpt het ‘ antwoordde zijn moeder terwijl ze hem over zijn hoofd draaide. Simon herkende Draco. Draco diegene die een presentatie had gegeven over gingers. Die altijd gemeen doet tegen iedereen en vooral gryffindors !

‘Scheef gepoepte-pornokabouter’ Flapte simon eruit ! Terwijl hij met zijn moeder snel wegliep.
Draco draaide zich om naar de rest van de mensen en staarde ze eng aan. ‘Oke ! wacht eens even. Dus jullie zeggen dat als je tourette syndroom hebt dat je kunt zeggen wat je wilt, de hele tijd. En dat je nooit in de problemen zult raken ? ‘gilde draco !

‘Ja het is een neurologische aandoening , hij kon er niks aan doen !

Draco knipperde met zijn wimpers en keek iedereen droog aan. ‘Ahahahahahahahaha’lacht hij ineens terwijl hij wegrent.

‘Ik heb iets cools gevonden ! I’ve got a golden ticket ! I’ve got a golden change to make my way ! zong Draco terwijl hij weg huppelde !



- Word vervolgt !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen