You've got that smile, that only heaven can make.

Lauren.

'Dit word een top vakantie jongens.' Zegt Sterre enthousiast als we met zijn zessen in het busje van Chaz zitten onderweg naar een camping waar wij de vakantie gaan door komen. 'Dat word het zeker!' Roept Chaz achter het stuur vandaan. Justin vergezeld Chaz voorin. Ik zit achterin met Sterre, Emma en Ryan. Emma ligt met haar hoofd op Ryan's schouder. Emma en Ryan zijn al meer als een halfjaar een stelletje. Soms was ik wel eens jaloers op hen. Mijn langste 'relatie' was nog geen eens twee maanden. Ik zou ook zo'n jongen als Ryan willen. Ryan is super lief voor Emma. Je ziet ook aan ze dat ze zo gelukkig zijn met elkaar. Justin daarin tegen is super knap en heeft gevoel voor humor. Hij is de droomjongen van elk tiener-meisje. Natuurlijk heb ik er wel eens overna gedacht hoe ik samen met Justin een relatie zou hebben, maar dat doet iedereen wel. Chaz? Nee, dat zou geen jongen voor mij zijn. Hij heeft alleen dezelfde humor als Justin, derest ontbreekt hij nog van wat ik in een jongen zie. Laat ik maar gewoon vrienden met ze blijven.
Ik lag met m'n hoofd tegen het raam aan naar buiten te staren. Ik lag te denken aan hoe het na deze vakantie zou gaan met ons zessen. We gaan allemaal een andere opleiding doen, behalve Justin. Justin gaat verder met zijn carriere. Ik weet zeker dat we allemaal nieuwe vrienden krijgen, en dat we niets meer van elkaar gaan horen. Alleen van Justin op de radio en op de tv. Laten we het beste er van gaan maken deze zomervakantie!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen