Het is donderdag ochtend...

Het is donderdag ochtend... Jantje en Klaasje komen uit hun bed. Jantje staat beneden aan de trap. 'KLAASJE! KOM JE!' roept Jantje. Klaasje steekt zijn hoofd naar beneden. 'hallo Jantje. Ja. ik kom.' Klaasje trippeld naar beneden. Opeens kijken ze elkaar met glanzende ogen aan. Ze rennen naar het raam. Op het raam hebben ze een bak geplakt. Met 3 seconde lijm. In de bak zit Janklaasje, de sprinkhaan. 'Janklaasje, etenstijd!' roept Jantje. Hij pakt de sprinkhaan uit het bakje. Ze gaan eten. Als Jantje op de stoel wilt zitten, springt Janklaasje snel op de stoel. Jantje gaat op Janklaasje zitten. Flats. 'Hoorde jij dat.... Klaasje?' vraagt Jantje met een bezweet hoofd. Hij staat op en kijkt op zijn stoel. Janklaasje is plat. Jantje begint vreselijk te huilen. 'EN IK WILDE HEM NOG ZO GRAAG EEN MEISJE AANBIEDEN!' Jantje huilt en huilt. Klaasje krijgt tranen in zijn ogen. 'Jantje, het was niet jouwn schuld' Klaasje slaat een poot om hem heen. 'Dankje KlaasMattie; ' Jantje snikt. 'Het was ook niet jou schuld, Klaasje!' Jantje kan het niet ophouden. Hij huilt meer en meer. Er wordt aangebeld. Jantje doet de deur open. Er staan 2 huilende dieren. Willie de Egel en Kasper de Mol. 'SLAKJE IS DOOD!' zegt Willie huilend. 'JANKLAASJE IS DOOD!' huilt Jantje. Ze lopen hand in hand naar Klaasje. 'G..gaan jullie maar op de bank zitten. Dan pak ik koekjes en foto's ' Klaasje rent naar de keuken. Jantje, Willie en Kasper huilen de bank vol tranen.(huil) Klaasje komt terug met 12 fotos en koekjes. 'Hier jongens. Foto's en koekjes.' Klaasje gaat bij ze zitten. 'Dankje Klaasje, je bent een echte vriend' huilt Kasper. Klaasje lacht blij. 'JA, MAAR DAT WAREN SLAKJE EN JANKLAASJE OOK! WHEEEEEE (huil)' Jantje huilt en valt van de bank. Hij rolt de kamer door. Klaasjes lach verdwijnt. Hij pakt de drie huilende bezigheden en stopt ze in een grote bak. 24 Seconde later zit de bak vol met water. Jantje, Willie en Kasper komen uit de bak. De deurbel gaat. Klaasje rent naar de deur. Er staat en vrouwtjes giraffe. "(yeah)(yeah)" denkt Klaasje. 'Hallo. Let niet op het gehuil...' zegt Klaasje stotterend. 'Geeft niks. Dus,, ik denk dat jij Klaasje bent? Ik zat bij je in groep 4... Weetje nog?' zegt het meisje. 'Ik zit nu in groep 4...' zegt Klaasje. 'Ik ben verliefd op je' zegt hij dan. (dance) Het meisje bloost. 'Ik ook op jou!' ze kust Klaasje op zijn neus. (K). Klaasje bloost :$ . 'Ik ga. Doei' het meisje loopt weg. (A)(A)(A) Klaasje rent naar de kamer. Hij opend de deur om ernaar toe te gaan. Dan word hij weggespoeld door water. 'WAATTEEE FAAAaaCCCKK!!!' hij glijd de trap op. De huilende schepsels glijden de deur uit. '(yeah)' denk Klaasje. :X 'Ik ga op de computer.' Klaasje rent naar de computer. Hij e-maild MIJ dit verhaal. Zo kom ik er aan dus... (hoera)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen