4.1
POV Samira:
Ik keek nog even goed naar de tv maar zag het toch echt, het sportnieuws in teletekst versie met als bovenkopje "Ik heb haar weggehouden bij haar ouders"Ik kon er zo boos om worden, ook al wist ik niet op wie ik boos moest worden aangezien ik niet wist of het wel echt waar was. Ik las het hele artikel en zag dat het eigenlijk gewoon van mijn ouders afkwam en dat de pers dus alleen maar een reactie van Ibrahim vroeg. Ik wou al meteen mijn jas en tas pakken om op weg te gaan naar me ouders maar ik wist dat ik dat niet kon maken en dus zat ik waarschijnlijk nog wel een paar uur in de stress omdat ik niet wist wie er had lopen praten en of het nou echt wel waar was.Want zou Ibrahim ook zo over onze relatie denken en zou die alleen maar samen met me willen wonen om me ouders te dwarsbomen. Er rolde weer een traan over me wang, alles maakte me nu even gek terwijl ik nog niet eens de echte waarheid wist, maar waar kon ik die het beste halen. ik liep zenuwachtig door het huis en het leek wel alsof elke gedachte die in me hoofd rond speelde me gek maakte. Want hoe kon Ibrahim zo denken. Ik keek nog één keer naar het nieuwsbericht die nog steeds op de tv stond, even verbaasde ik me over de laatste zin "Ibrahim zou wraak willen nemen op haar ouders omdat hij het geluk met haar zus niet kreeg"Aldus de ouders. Nu snapte ik er dus helemaal niks meer van. Ik pakte mijn jas en ging op weg naar mijn ouders maar kwam ineens iemand tegen die ik hier niet had verwacht.
Reageer (5)
Omgoooooosh ik heb nog niet gereageerd.
1 decennium geledenIk haat dat, mensen die niet reageren ahum ahumxD.
Nee serieus snel verder<3
snel verder x
1 decennium geleden;o. gemeen:(. wat zijn ze een eikels. maar drama(h). i like it. snel verder!
1 decennium geledenStomme journalisten, beetje nieuwtjes vervormen >__< Hmm, misschien dat het Samir is, die ineens voor d'r staat?? ;o
1 decennium geledenwie o wie komt ze toch tegen.
1 decennium geledenmooi geschreven <3