Foto bij 005. I hate everything about you

Soundtrack.

De zaal, waar het eerste optreden zal zijn, is echt enorm groot. Er kunnen zo’n 12000 mensen in en het is nog uitverkocht ook. Ik ben daar eigenlijk hartstikke verbaast over, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook super vet dat Justin en Drew nu bij het grote publiek bekend zullen worden. Ik loop alleen door de rustig gangen, ergens backstage. Ook hier is het ontzettend groot. Ik ben op zoek naar een toilet maar tot nu toe heb ik er nergens een gevonden. Justin had aangeboden om mee te zoeken maar dat heb ik afgewezen. Ik moet toch in mijn eentje een toilet kunnen vinden zonder dat mijn handje wordt vastgehouden. Ik ben een grote meid en heb niet overal hulp meer voor nodig. Liam komt langs me gelopen en kijkt me dodelijk aan. Ik kijk op precies dezelfde manier terug. Die jongens kan me toch niets maken. Het ergste wat hij kan doen is zorgen dat ik naar huis moet of dat ik verdwaal. Maar dat zal hij nooit durven, want dan is het voorprogramma werk. Ik grijns bij die gedachte en vind dan eindelijk een toilet. Het is hier enorm groot en dan hebben ze maar een toilet. Tenminste dit is het enige wat ik kon vinden. Ik loop naar binnen en bekijk mezelf in de spiegel. Ik vind dat ik er erg moe uitzie. Ik veeg snel wat mascara op mijn ogen en smeer lippenbalsem op mijn lippen. Daarna ga ik pas naar het toilet zelf. Als klaar ben was ik mijn handen. Ondertussen zing ik zachtjes een kort liedje.

You should've said no,
You should've gone home,
You should have thought twice before you let it all go.
You should've known that word about what you did with her would get back to me.
And I should've been there, in the back of your mind,
Shouldn't be asking myself why,
You shouldn't be begging for forgivness at my feet,
You should've said no,
Baby and you might still have me.


Als ik klaar ben met mijn handen wassen draai ik de kraan dicht en loop ik naar de uitgang van het toilet. Nu begint een nieuwe ontdekkingsreis. De weg terugvinden naar waar de jongens zijn. Ik open de deur en wil naar buiten stappen maar wordt meteen weer terug de wc ingeduwd.

Ik kijk geschrokken op terwijl ik de muur van het toilet tegen me aanvoel. Ik kijk recht in het bekende gezicht van Liam. Ik zucht en duw hem van me af en wil dan het toilet weer uitstromen. Hij kucht en draait met iets tussen zijn vingers. ‘Ik denk niet dat je zo hard van me moet wegrennen’ grijns hij dan. ‘Wat is dat?’ vraag ik angstig. Het is overduidelijk een bandje en straks heeft hij mijn stem opgenomen. Dan ben ik echt de lul. ‘Dit is een bandje waarop jij zingt, mevrouw ik kan niet zingen’ lacht hij. Mijn mond zakt een stukje open en ik weet niet wat ik moet zeggen. ‘Je gaat nu heel goed naar me luisteren en dan is er niets aan de hand als je precies doet wat ik zeg. Anders valt dit bandje in verkeerde handen’ zegt hij. Ik knik angstig en hij streelt met zijn vingers langs mijn wang. ‘Niet bang zijn’ mompelt hij dan. Wat wilt die jongen nou van me? Hij chanteert me keihard maar ik mag niet bang zijn. Natuurlijk ben ik bang. ‘Mijn ex vriendin werkt als danseres op deze tour’ zegt hij dan. Wat heb ik nou weer te maken met zijn vriendin? ‘En ik wil dat ze heel jaloers gaat worden’ zegt hij dan. ‘Wat heb ik daarmee te maken?’ vraag ik geïrriteerd. Ik wil weten wat ik moet doen zodat hij dat bandje niet aan jan en alleman gaat laten horen. Niet zijn liefdesleven. ‘Jij gaat me helpen haar jaloers te maken’ zegt hij dan. Ik trek mijn wenkbrauw op. Ik volg niets van wat hij allemaal zegt nu. ‘Je gaat mijn vriendin spelen’ legt hij dan uit. ‘Er zijn duizenden meisjes die met alle liefde je vriendin willen spelen’ zeg ik dan. ‘Niemand van hun is zo mooi als jij, moet ik toegeven’ mompelt hij dan. Ik rol mijn ogen en haal een hand door mijn haar. ‘Waarom wil je haar jaloers maken?’ vraag ik dan nieuwsgierig. ‘Zodat ze weet wat ze mist, bij me terug komt en ik kan zeggen dat iemand anders beter is dan haar’ zegt hij. Ik staar hem ongelovig aan maar knik dan langzaam. Ik snap die jongen echt niet, maar ik zou alles doen om te voorkomen dat andere mensen dat bandje in handen krijgen. Liam stopt een plukje haar achter mijn oor en glimlacht dan. ‘Dus Alica wat wordt het? Mijn vriendin of?’ vraagt hij terwijl hij met het bandje begint. ‘Hoi vriendje’ mompel ik dan. Hij grijnst en kust mijn voorhoofd.

Reageer (5)

  • Cliffayne

    i don't like this ...komt et nog leuk?
    x

    1 decennium geleden
  • Niannah

    Ik snap niet dat ze er zo moeiljk over doet dat ze goed kan zingen..

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Haha, Liam is bad xd

    1 decennium geleden
  • chausette

    omg, leuk stukjee

    1 decennium geleden
  • ZeldaX

    oeee liam is een keer the bad boy :9~
    and i like it!!:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen