Foto bij *3

die klere doe je s'morgens aan

je loopt naar school en angel komt naast jou lopen. angel: haii misa. jij haii. angel: vandaag gaat de leerkracht groepe van twee maken voor de opdracht van godsdiends ik hoop dat ik bij jou zit. jij: ja dat zou fijn zijn. tijdsprong het is godsdiensd mevrouw kennis: ik ga de groepen opnoemen voor het samenwerk voor de goededoelen waar jullie het heele jaar op gaan storte. angel en maikel,matt en lynn,julie en vikky,misa en andy, en tenslotte joris en mindy. jij: wa? moet ik met hem werke? mevrouw kennis: wat is er? jij: ik wil iemand anders. mevrouw kennis: ik ga niets veranderen. andy komt naast je zitten. andy: welk doel gaan wij pakken? jij: da boeit mij nie. andy: ok ik weet nu da je mij niet moet maar ik wil geen slechte punten. jij: ik wel dan kan ik van deze school af. andy: alsjeblief werk nu mee. jij: ok dan. andy: doen wij het wwf? jij: ja ok is goed. andy: loop straks met mij mee dan werken we bij mij thuis aan onze opdracht. jij: ik heb na school wa beter te doen za. andy: misa alsjeblief op school wil je niet tege mij praten je wilt nie met mij mee naar huis voor onze opdracht. jij: ja tis al goed ik wandel al mee ség. het school is gedaan en julie lopen naar andy zijn huis je gaat op andy zijn bed zitten, en andy komt naast jou zitten. andy: waarom moet je mij eigelijk niet? ik heb jou toch nooit iets gedaan. ik haat je nie je bent zoon lekker ding maarja ik kan dat niet zeggen tegen joujij: ik moet geen beroemde mensen. andy: waarom niet? jij: ze hebben een ego. voor andy iets kon zeggen ging je naar huis en slapen je kon het nimmer aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen