Woooooooooooooooooow al zn 2 maanden niet meer geschreven
Foei ik
niet dat iemand mn story leest (a)

3 weeks later

POV Laura:
Justin Justin Justiiiiiiiiiiiiin! riep ik hard. Hij kwam in paniek naar me toe gerend en vroeg wat er was. Toen ik super chill zei dat ik dorst had maar niet wist waar de glazen stonden, Boog hij zich over me heen en pakte 2 glazen. 'Ik wil ook wel wat sweetheart'. Zonder erbij na te denken boog ik me voorover en zoende hem. Zijn tong streelde overmijn lippen en ik reageerde er enthousiast op.

Al zoenend liepen we naar de bank, zonder dat ik het doorhad gooit hij me erop en begint aan mn bh te vrutselen. ik haal mn lippen van zijne af. Wat is er? vraagt hij. Waarop ik antwoord: Ik wil niet.

^^^^^^^^^^^ Wtf?

1 week later (srriej heb geen idee meer wat k moet zetten

Justin! Ik ben naar het veldje!
Is goed. Na vorige week heb k gezegd dat ik het nog te vroeg vind voor een relatie.

Ik pak mn fiets en fiets langzaam naar t veldje.
JEEEEEEEEEEEEEEEEJ DE IJSCOMAN IS ER!
Ik loop naar de man toe en bestel een magnum gold.

Als ik mijn ijsje heb loop ik langzaam naar het veldje,
Niet oplettend heb ik niet in de gaten dat er iemand aan komt rennen voor ik het weet lig ik op de grond met een jongen op me en een ijsje in mn gezicht. FIJN! roep ik. DAAR GAAT MN IJSJE! blijkbaar vind de jongen die nog steeds op me licht dit erg grappig en barst in lachen uit. Ik kijk op en zie een van de mooiste gezichten die ik ooit heb gezien. Hij staat op en vraagt of ie moet helpen. Ik pak zn hand aan en kijk in zn ogen. hij kijkt terug en begint te blozen. Hij stelt zichzelf voor: Hii ik ben cody simpson :)

Reageer (1)

  • xCarefull

    hahaha geniaal gewoon:p
    hou van deze story<333 ABBO+KUDO
    snel vedddddddeeeer(flower)(flower)(flower)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen