pffff, don't like the new haircut =(

Ik kwam thuis aan en mijn moeder was blij me weer te zien. “En? Wat heb je allemaal gekocht?” Ik glimlachte trots en haalde mijn kleren te voorschijn. “Wat leuk!” “Ja! Vond ik ook! En ik heb nog niet normaal veel over. En daarom had ik nog een kadotje voor jullie.” Mam keek mij nieuwsgierig aan. “Twee kaartjes voor André Rieu!” Ja, die vent die viool speelt. Ik wist dat mam en pap er alle twee dol op waren. Oké, ik moet zeggen dat het soms wel mooi is. Maar zelf zou ik er nooit heen gaan.

-5 dagen verder-

Ik was in Amsterdam en hoorde van Leonie Naabuurs, captain en middenvelder van het PSV vrouwenteam, dat ze vandaag de laatste training en wedstrijd hadden voor de vakantie. Daarna gingen ze nog shoppen en aan het einde van de dag gingen ze allemaal uit. Ze deden dat allemaal in Amsterdam, want ze moesten tegen Ajax, waar het blijkbaar ging om het kampioenschap. Nu was ik even bij Gregory, maar over zo’n kwartiertje moest ik weer naar de training. “Zie ik je vanmiddag weer?” Ik keek Greg aan en hij knikte. “Trouwens, ik wil vanavond uitgaan, wil je mee?” “Hmm, sorry, ik ga al met mijn team..” Hij keek een beetje teleurgesteld maar daarna knikte hij. “Oké.” Toen viel het stil. Niet gewoon stil, maar akelig stil. Zo’n momenten waar je niks meer tegen elkaar weet te zeggen en je nadenkt over waar je over kan beginnen. Uiteindelijk verbrak Greg de stilte. “Uhm.. Marloes?” Ik keek hem aan en maakte een of ander geluid dat ‘ja?’ moest voorstellen. “Ik ga over 4 dagen naar Ibiza met een paar vrienden, wil je mee?” Ik dacht na. “Je mag Wendy ook meenemen!” Zei Gregory toen hij me zag twijfelen. Dat zou het wel veel leuker maken. Ik lachte breed uit en vond het idee opeens geweldig. Het zou toch wel leuk worden denk ik. “Ja is goed! Ik bel Wendy even op.” Ik pakte mijn mobiel en zocht Wendy in mijn contactpersonenen. “Met Wendy!” “Hee, met Marloes!” “Hoe gaat het, chicka?” Ik glimlachte breeduit “Goed, met jou dan?” “Ook. Ik ga dadelijk ff lekkeer shoppen met mijn moeder. Die ga ik even verassen!” “Oooh leuk! Ik wil die nieuwe kleren zien.!” Ik zag Greg met zijn ogen rollen en ik moest mijn lach inhouden. “Ja tuurlijk schat! Maar wanneer spreken we af dan?” “Misschien over 4 dagen? En kan je dan ook meteen een koffer meenemen? Wij regelen de ticket van Ibiza wel.” Ik hoorde een klein gilletje aan de andere kant. “Ibiza?! Serieus?! Zeker ik ga mee! Met wie gaan we?” Oef, met wie gaan we. Dat had ik nog niet gevraagd. “Uhm, Greg, met wie gaan we eigenlijk?” Hij grijnsde. “Gio, Keizer, Vurnon, Rik, Eljero en ik dan.” Ik herhaalde wat Greg zij en Wendy vroeg of er heel toevallig ook nog plaats was voor Ibrahim. “Moet jij me nog iets vertellen?” Vroeg ik nieuwschierig en lachte. “We zijn uhm… een stel.” Zei ze zacht en verlegen. Verlegen kind. Ik slaakte een klein gilletjee en vroeg daarna doodnormaal aan Greg of Ibrahim ook nog mee kon. Greg zei dat hij even moest kijken en belde Rik op. Het kwam uit en Ibrahim kon met geluk nog mee. Het was echt de laatste ticket. Daarna moest ik echt naar de training en Greg besloot mee te gaan. Dat betekende meiden die gilde. Nou ja, hij overleefde het vast wel.. Hoopte ik.

Reageer (5)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, yes, eindelijk, ik ben een stelletje met Ibrahim <3
    ibiza with the boys, nice babe <3

    prachtig geschreven, waauuuuwww <333

    1 decennium geleden
  • theguardian

    Snel verder..
    en ik vind z'n kapsel wel leuk (A)

    1 decennium geleden
  • heikoricky

    vind ze nieuwe kapsel trouwens ook geen succes...

    1 decennium geleden
  • heikoricky

    snel verder hoor

    enne hij zal nu toch wel gewend zijn aan al die gillende meiden :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen