Foto bij 8

ik denk dat ik het verhaal een klein beetje ga versnellen.

ps. wat zouden jullie er van vinden als ik ook eens een cullen pov. er tussen doe?

tot dat ik een harde, koude maar toch een warm gevenden hand me tegen houd.
wat er toen gebeurden ging snel, het enige wat ik wist was dat ik ergens tegen aanknaden en wat hoorde kraken, voordat het zwart voor me ogen werd en ik niks meer kon.

ik hoorde gepiep en er zat iets in me neus wat ik niet fijn vond en wou weg halen totdat een stem waar ik zou van kon smelten, maar ook weer boos, nee, woedend op moest zijn zei:"niet doen." en me hand die ik had uitgestoken met al me kracht die ik had, weg haalde.
ik opende me ogen, wat me weer kracht kosten.
toen ik me ogen open deed, deed ik ze snel weer dicht door het fele licht.
na een paar minuten wachten deed ik ze weer open en ging het wat makelijker.
ik keek rond waar ik was en had ondekt dat ik in een kamer was die helemaal wit is.
ik keek nog wat rond, tot mij ogen op iets bleven hangen, een prachtige jongen die mijn hart snelller doet lopen.
ik kijk hem recht in zijn ogen aan en zie iets wat ik niet kan plaatsen:
verdriet, verbaasd, schuldig, opgelucht, blij, boos,woedend.
ik kan het niet aan zien, dus wen ik mijn hoofd af.
ik hoor voetstappen die me weer doen op kijken.
Edward is op de rand van het bed komen zitten.
ik kijk hem opnieuw recht aan in zijn ogen en glimlach moeilijk naar hem, in de hoop dat er ook een glimlach van af komt.
maar in plaats van een lach komt er een hele diepe zucht uit zijn mond.
"waar ben ik?"zei ik schor.
"waar denk je?, in het ziekenhuis."kreeg ik terug."weet je dan niks meer van wat er is gebeurt?"vervolgden hij zijn zin.
"nee."was mij simpel andwoord terug."wat is er dan gebeurt? waardoor ik hier lig?"zei ik.
Edward zuchten nog eens maar bij deze zucht kwam er ook een frons bij zijn voorhoofd.
Edwards mond ging open omwat te zeggen maar ging weer dicht, terwijl ik hem nog steeds aankeek zei hij nog niks.
"je hoeft het niet te zeggen als je het wilt! ik kan wachten."zei ik om toch te proberen hem aan et praten te krijgen.
maar in plaats van praten stond Edward op en liep zo de kamer uit....

5 minuten later hoorde ik geklop op de deur en hoorde dat het mij deur was die ook open ging.
ik draaide me om om te kijken en zag daar een jonge dokter staan.
met een standaard witte dokters jas en zo notitieplankje.
hij kwam naar me toe lopen met een uitgetrekte hand en....



ja en ....wat?
dat de volgende keer. willen jullie meschien reageren op de inleiding dan krijgen jullie meschien ook nog iets van edwards kant.
xxxlove my sweethaerts(H)

Reageer (1)

  • LightRose

    JA JA laat please iets van Edward's kant horen!!!!!


    maar wat is er gebeurt? en wie is de dokter?

    *tam tam tam!!!!* (dat moet een spannend muziekje voorstellen)

    ik denk dan Carlisle de dokter is!!!!!


    maar please ga verderrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen