“Je denkt toch niet dat je iets met hem gaat krijgen?” vraagt Lore voorzichtig.
Ik kijk Lore boos aan.
“Misschien wel,” zeg ik rustig.
“Ik zou het graag willen geloven, maar ik kan het niet. Ergens voel ik dat ik toch iets met hem ga krijgen,” zeg ik gekwetst.
“Sorry,” verontschuldigt Lore zich, “ik had het niet moeten vragen.” Bang kijkt ze me aan.
“Lore, het is niet erg,” zeg ik met een glimlach en knuffel haar.
Opeens staat meester Brecht voor ons. Geschrokken kijken we op.
“Meester, laat me zo niet nog een keer schrikken!” zeg ik geschrokken.
“Ja, je bezorgt ons nog een hartaanval!” lacht Lore.
Brecht kijkt ons met opgetrokken wenkbrauwen aan. “Komen jullie? We gaan handbal doen,” zegt hij.
Wat heeft hij een prachtige stem! Ik kijk in zijn ogen.
Stop Sarah, je bent verliefd op Drew Seeley! “Niet dat je iets met hem krijgt,” zegt een stem in mijn hoofd.
Snel wend ik mijn gezicht van meester Brecht af.
“Gaat het?” vraagt Lore bezorgd als ze mijn gezicht ziet.
Ik knik even snel en zie dat meester Brecht terug is naar de klas, waar meester Jan ook staat.
Mijn gedachten dwalen af naar Drew, maar een stem in mijn hoofd zegt: “Stop! Je bent verliefd op Drew, dat wilt niet zeggen dat je iets met hem krijgt.”
“Oh, hij is echt belangrijk voor je!” zegt Lore medelevend.
“Ja, heel belangrijk,” zeg ik, dromend over Drew.
We staan op en gaan naar de rest van de klas. Gelukkig word ik samen met Lore in een ploeg gezet.
Even later is het gedaan, de ploeg van mij en Lore heeft gewonnen. Wat we nu hebben? Verzorging!.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen