Hoofdstuk 2
Als Lore en ik in onze rijen staan, komen meester Jan en Brecht, die ik trouwens nog steeds een hottie vind.
Opeens moet ik weer denken aan Drew.
Lore stoot me aan.
"Waar zit jij met je gedachten?" vraagt ze me verbaasd.
"Euh... Bij Drew Seeley," fluister ik in haar oor.
Lore moet er mee lachen.
"Lore!" zeg ik geïrriteerd.
"Wat?" vraagt Lore.
"Ik vind hem gewoon leuk," zeg ik blozend.
"Ja dat weet ik nu ook wel," zegt Lore geïrriteerd, waarop ze met haar ogen draait.
"Meisjes komen jullie ook mee?" vraagt meester Jan, die op ons staat te wachten.
"Euh... Natuurlijk, meneer," zeggen we.
Onderweg naar binnen praat ik nog met Lore over Drew Seeley. "Sarah en Lore, stil zijn in de gangen!" zegt een leerkracht tegen ons.
We houden onze monden tot we in de kleedkamer zijn.
"Kom, we gaan ons daar omkleden," stelt Lore voor. We gaan naar een hoekje van de kleedkamer en kleden ons om.
Als Lore en ik klaar zijn, gaan we even nog op de grond zitten.
"Sarah, nog even over Drew," zegt Lore.
Opeens komt Sindy onze kant op en vraagt: "Willen jullie over die gast ophouden?"
"Van wat ben jij gebeten?" vraag ik boos.
Sindy weet niets meer te zeggen en gaat terug naar haar vriendinnen.
Als bijna iedereen de kleedkamer uit is, besluiten Lore en ik ook om mee te gaan.
"Wat wou je nog vragen over Drew?" vraag ik aan Lore, als we alleen op een bankje zitten in de turnzaal..
Er zijn nog geen reacties.