Foto bij Chapter Zero.

pov. Marie
Zijn lippen streken over mijn voorhoofd. "Is everything alright, love?" vroeg hij.
Een kleine glimlach verscheen rond mijn lippen, terwijl ik knikte. "Do you remember the first time we met eachother?" Er verscheen een brede glimlach op Harry's gezicht, die de kuiltjes in zijn wangen tot hun recht liet komen. "How can I forget, my love?" Zijn schitterende ogen boorde zich in de mijne en we lachten naar elkaar. "I can't believe how lucky I am." Zijn neus raakte de mijne en even voelde ik de zachte kussentjes die zijn lippen voorstelde tegen de mijne aan. "You deserve it, besides I'm the lucky one. I could kiss you all day, if you let me." De stralende glimlach die de laatste dagen niet meer van mijn gezicht was af te slaan verbreden. "You may kiss me all day," grinnikte ik. Harry's ogen begonnen ondeugend te twinkelen en hij greep mijn heupen vast. "I better didn't say that, did I?" Harry schudde zijn hoofd waardoor zijn krullen vrolijk heen en weer vlogen. Voordat ik nog iets kon zeggen, had hij zijn lippen op de mijne geplaatst.

pov. Audrey
"Look at them, aren't they cute?" fluisterde ik. Mijn hoofd lag op Zayns borst en ik luisterde naar het regelmatige kloppen van zijn hart. "Yes, they are," antwoordde hij. Zijn stem klonk nog wat schor van de slaap. "You have done an amazing job." Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht. "Maybe I ain't that bad in love." Ook Zayn lachte nu. Zijn lippen streken over mijn haren. "You're the first person I ever loved, The first and the last. I love you, my dear." Mijn mond vond de zijne en al snel waren we verwikkeld in een innige kus. "I love you too, Zayn."

Reageer (4)

  • ZaynStylesS

    OSJASHJAO ZAYN.(H)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Awh, dit is echt te lief.

    1 decennium geleden
  • futuredreams

    leuk, abo en kudo !x

    1 decennium geleden
  • Incerto

    omg, dat is zo romantisch
    snel verder + eerste abo en kudo xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen