9.5
Justin Bieber
Zingend rende ik over het podium heen en weer. 'Are you having fun OHIO?!' Het publiek begon nog harder te gillen en ik stak mijn duim op. 'Dan is het nu tijd voor een verassing. Zoals jullie allemaal weten gaat mijn moeder binnekort trouwen.' Ik liet iedereen even uitgillen. 'Daarom gaan ik en mijn nieuwe stiefzusje een liedje zingen op de receptie. We willen het één keer zingen voor een publiek om te kijken of jullie het leuk vinden. MAAR het mag niet. Ik herhaal niet gefilmd worden. Anders is de verassing ervan af. Deal?' Het publiek gilde weer. 'Ariane!' scandeerde het publiek en ze kwam verlegen het podium op lopen. Ik zag dat haar handen lichtjes trilden. De piano speelde de eerste tonen en Ariane begon te zingen.
~
Toen het lied afgelopen was kwam er een luid aplaus. 'So I guess y'all liked it?' vroeg ik aan ze. Een luid gejuich steeg weer op. Ariane was inmiddels helemaal in haar element op het podium en zwaaide vrolijk naar het publiek toen ze het podium weer af liep. Terwijl ik even pauze had achter het podium vloog ze me om mijn hals. 'Dat was zo geweldig!' gilde ze in mijn oor. Ze drukte een kus op mijn wang en rende toen naar Chaz en Ryan die breed grijnzend stonden te kijken. Stiekem staken ze hun duim op en ik rolde met mijn ogen.
Maar ik kon niet ontkennen dat mijn humeur ineens heel erg goed was. Vol energie rende ik het podium weer op. 'Are you ready?!'
Oke, ik ga vannacht op vakantie. Er is maar een hele kleine kans dat ik kan schrijve maar ik ga het zeker proberen. Verwijder je abo niet, want the fun begint pas net ^^ Ik ga jullie missen, loveyouu<3
Reageer (8)
Ik heb vandaag elk geweldig hoofdstuk gelezen, mijn ogen pikken, en ik heb echt wel traan ogen, hoofdpijn en ik ben toch nog goed gezind door dit SUPERDUPER verhaal! en ja, dat betekend best wel wat, hahaha , ilovethiss! dus snel verder schrijven !
1 decennium geledenGa maar snel verder!
1 decennium geledenWanneer kom je terug? =o
1 decennium geledenIk heb vandaag heel dit verhaal gelezen
Snel verder!
Veel plezier! <3
1 decennium geledenVeel plezier!
1 decennium geledenX