Dinsdagochtend, om twaalf uur wordt de post altijd bezorgt, vandaag dus ook. Ik zit al te wachten. Vandaag krijg ik mijn maandelijkse modetijdschriften weer. Ik heb een abonnement op de Vogue, Fashion, GQ en de Glamour. Ooit zou ik bij de Vogue willen werken, misschien als journaliste. Het is zo geweldig om al die bladen door te lezen, de nieuwste nieuwtjes van mode. En ik de GQ gewoon nieuwtjes over beroemde mensen.
Als eerste lees ik de GQ.

‘Gezocht!

Ben jij iemand die spontaan is? En zou jij graag als journalist willen werken bij de GQ?
Dan is dit een buitenkansje, want wij zoeken namelijk nieuwe journaliste tussen de twintig en dertig jaar.
Zend ons een mail met daarin je persoonlijke gegevens en natuurlijk ook waarom je graag bij ons zou willen werken.
Condé Nast Digital Germany GmbH
Karlstraße 23
D-80333 München
Tel.: 089-38104-0
E-Mail: mail@condenastdigital.de’


Ik klap het tijdschrift dicht, gooi de rest op de tafel en haast me naar boven. Zo snel mogelijk start ik de computer op.
"Kom op." zeg ik gehaast.
Straks hebben ze al iemand!
Als eindelijk mijn computer opgestart is, open is de mail. Mail checken komt later wel, nu ga ik eerst die mail schrijven.


Beste redactie van GQ,

Ik zag net de advertentie in het tijdschrift, dat jullie een journalist(e) nodig hebben. Dit jaar heb ik een journalistenopleiding afgerond. Heel graag zou ik willen werken bij GQ, omdat ik altijd al van magazines heb gehouden. Mijn droom was daarom ook altijd om groots te worden en bij één van de grootste tijdschriften te werken.
Ik ben dus Lily Levine, eenentwintig jaar oud. Ik woon nog bij mijn vader en moeder maar ik ga binnenkort het huis uit.
Ik kan soms wat eigenwijs zijn en ook heel spontaan, wat dus betekend dat ik niet bang ben om tegen vreemde mensen te praten.
Op de middelbare school heb ik havo gedaan, en daarna ben ik dus afgestudeerd op een journalistenopleiding. Ik heb dus mijn havo-diploma en een journalistendiploma.

Met vriendelijke groet,

Lily Levine


Nu maar hopen dat ze terug mailen.

Reageer (1)

  • Raveness

    ik neem een abbo!!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen