Alice als vampier en jasper
Toen Alice na haar transformatie wakker werd, was ze alleen. De pijn van de transformatie had hetzelfde effectop Alice als de schokken: ze herinnerde zich niets meer van haar leven in de inrichting of van de vampier die haar had veranderd. Ze was zich er niet van bewust dat james de reden was voor haar verandering. Gelukkig waren de paranormale gaven van Alice nu sterk verbeterd en versterkt. Ze kon zien wat voor zichzelf de beste toekomst zou zijn. Het eerste duidelijke visioen dat Alice had als vampier was van Jasper Whitlock. Ze wist dat Jasper haar toekomstige partner zou worden, maar wist ook dat hij nog niet klaar was voor haar. In plaats van naar hem op zoek te gaan, wachtte ze tot hij haar zou vinden. Intussen oefend ze, met sporadisch succes, om te leven als 'vegetariër', omdat ze wist dat zij en Jasper uiteindelijk bij de familie Cullen terecht zouden komen. In 1948 bezocht Alice het restaurant in Philadelphia waarvan ze wist dat zij en Jasper voorbestemd waren elkaar daar te ontmoeten. Hoewel haar begroeting kenmerkend cryptisch was (" je hebt me lang laten wachten!"), maakte Jaspers eigenschap om de emoties van de mensen rond hem te voelen, hem duidelijk hoe belangrijk deze gelegenheid was. Alice was al verliefd en jasper zou die liefde rap beantwoorden.
Reageer (1)
Ahhh wat een schatjes
1 decennium geleden