2
Mijn moeder is dus Helena Bonham Carter. Misschien ken je haar vaag van Alice in Wonderland, waarin ze de Red Queen speelt. Of misschien ken je haar van Corpse Bride, Emily. Of van Harry Potter, Bellatrix.
En mijn vader is ook beroemd, Tim Burton, hij is regisseur.
Het klinkt geweldig, maar dat is het echt niet!
Ik ben altijd nogal mopperig tegen mijn ouders, omdat ik het zo vervelend vind dat de paparazzi me de hele tijd volgt.
Ik heb niet zoveel vrienden. Ik heb overal wel iemand die ik ken, maar de meesten slijmen gewoon heel erg omdat mijn ouders rijk zijn. Maar ik hoef niet zoveel zakgeld. Ik haat geld.
Ik probeer gewoon te doen, alsof mijn ouders niet beroemd zijn en ik een gewoon leven heb...
Nee, ik hoef niet mee te doen in hun paradijsleventje. Ze moeten zelf weten wat ze met hun geld doen.
Ik snap eigenlijk niet precies waarom ze nog bij elkaar zijn. Meestal bij een relatie tussen twee beroemdheden gaat het nooit langer dan een paar maanden.
In tegenstelling tot mijn ouders. Die zijn nu precies tien jaar getrouwd. Ze leerden elkaar veertien jaar geleden kennen. En het duurde niet lang, of mijn moeders buik werd steeds dikker.
Reageer (3)
Ik ken haar van Harry Potter!!!
1 decennium geledencoowl!!!
1 decennium geledensnel verder!!!!
maar 1 tip:
begin niet bijna elke zin met "ik"
als je snapt wat ik bedoel??
He! lees ik nu 2X het zelfde hoofdstuk? interessant!
1 decennium geledengeeft nie