*1
*Naomi POV*
Ik zat in het vliegtuig op weg naar Los Angeles. Ik kon het nog steeds niet geloven dat eindelijk mijn geheime droom uitkwam. Een of andere producer had me horen zingen en hij had me uitgenodigd om een CD op te nemen. In LA! Ik zou verblijven in het Palmwoods hotel en van daar uit zou ik elke week met een limo(!) naar de studio worden gebracht. Eindelijk zou ik Gabriëla weer zien. Zij was een half jaar geleden naar LA gegaan, ook om een CD op te nemen.
Stiekem droomde ik ervan om een superknappe Hollywood-ster te ontmoeten en dat hij dan verliefd zou worden enzo.. Allemaal onzin, want dat zou mij nooit overkomen. Geen Hollywood ster zou het ook maar in z'n hoofd halen om verliefd te worden zo'n gewoon meisje als ik. Ik mag dan miscchien wel een CD gaan opnemen, maar beroemd zou ik nooit worden. En Hollywood-sterren vallen op knappe, slanke meiden die beroemd zijn, en die altijd van die korte rokjes dragen met naaldhakken eronder. Ze vallen niet op 'wannabe' zangeressen, die het liefst een spijkerbroek, een t-shirt en ballerina's draagt, zoals ik. Gabriëla had mij verteld dat er heel veel knappe jongens woonde, en dat ze een superknap vriendje had. Dat geluk zou ik nooit hebben. Nee, Misschien moest ik maar terug gaan, naar huisen gewoon weer leven als een onopvallend, verlegen meisje, die zo normaal is als het maar kan. "Nee, nu moet je ophouden met zeuren en jezelf naar beneden halen, Naomi!" zei ik streng tegen mezelf. "Zei u wat?" vroeg een stewardesse die net langs liep. Ik besefte dat ik hardop had gepraat. Ik werd langzaam rood (ten minste zo voelde het) en ik zei snel: "Nee ik zei niks hoor" De stewardesse liep weer verder. Nog steeds piekerend viel ik langzaam in slaap.
Oke, lieve lezers. Dit is mn eerste hoofdstuk van mn 1e story. Willen jullie misschien in een reactie zetten wat je er van vond?? Dank je!! xxx
Reageer (3)
leukk(L)
1 decennium geledenMe love it allready (L)
1 decennium geledenSNEL VERDER!!!
xxx
(abo+kudo)
SUPER COOOL
1 decennium geleden